News:

Want to get involved in developing SMF, then why not lend a hand on our github!

Main Menu

SMF versus PHPBB

Started by ingmar, March 14, 2005, 10:21:14 AM

Previous topic - Next topic

ingmar

Is het mogenlijk om alle gegevens die binnen SMF in een database staan over te zetten op PHPBB en vice versa. Of bijt dit elkaar en gaat er dan data verloren.

Burpee

#1
Het is mogelijk om van phpBB naar SMF over te stappen. De converter die hiervoor beschikbaar is behoud voor zover ik weet alle informatie die hij zou moeten behouden.
Naderhand geinstalleerde mods in phpBB worden natuurlijk niet omgezet naar SMF.

Terug naar phpBB is op het moment niet mogelijk en ook niet al te logisch. PhpBB staat er om bekend om onveilig te zijn en heeft bij lange na niet de functionaliteit van SMF.

Stefke

Ik heb de omvorming in orde gekregen,  wel effe moeten zoeken omdat het niet dadelijk lukte.  Nu weet ik wat ik verkeert deed.

Heb wel nadien enkele berichten verloren gehad, (zonder onderwerp) maar dat kan ook aan mij gelegen hebben.

Ben blij dat ik de omzet heb gedaan,  naturlijk sommige leden vinden het weer niet goed,  te moeilijk, andere layout.  Je kan toch nooit voor iedereen goed doen.

Burpee

Als er topics verloren zijn gegaan kan je dat het beste proberen te rapporteren in Converters and Importers.

HNHF

Ik heb 2 forums omgezet ( van PhPBB naar SMF )  daarin is niets verloren gegaan gewoon 100% goed verlopen. ( was er zelfs een beetje verbaasd over :D )

Dus het lijkt me geen bug...

Groetjes Martin
Groetjes Martin....


Http://www.hnhf.nl/

Gysta

tijdje terug ben ik ook overgegaan van phpBB naar SMF, vanwege fouten in het phpBB script. ik heb dus ook die converter gebruikt en bij mij kwam alles over (kwamen zelfs verborgen zaken boven water :D). ik ben er zeer tevreden over, dit werkt voor mij en mijn bezoekrrs echt een stuk relaxter.
On monday I feel like Robinson Crusoë ..........................  I am waiting for friday

Aaron

Hij zegt toch al dat het hem gelukt is...  :P

Advertisement: