News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Bericht voor de maker van de nederlandstalige afbeeldingen

Started by DeadMetal, March 23, 2005, 04:36:51 PM

Previous topic - Next topic

DeadMetal

Hoi,

Om notificatie op een topic/board aan te zetten klik je in het Standaard Thema op een knop genaamd 'notificatie'.
In het Classic Thema heet deze echter 'bericht', wat naar mijn mening een stuk onduidelijker is.

Mijn vraag: zou je voor het Classic template hiervoor zo'n zelfde knop kunnen maken maar dan met de tekst 'notificatie'?
Ik heb het met een Button Generator geprobeerd, maar het eindresultaat is helaas niet echt mooi.

Alvast bedankt!

Het gaat om dit plaatje:

...de tekst hiervan zou dus 'notificatie' moeten zijn.

Herman's Mixen

kan je nog simpler doen via admin panel waneer er iemand een bericht plaatst dat je dan standaard al een notificatie krijgt.

door naar thema instellingen te gaan en leden specifieke instellingen aan te passen
Met vriendelijke groet, The Burglar!

House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

DeadMetal

Nee, daar gaat het me niet om. De knop 'bericht' is onduidelijk, 'notificatie' zou een stuk beter zijn.
Gasten zien nu niet dat die functie er is.

Burpee

Ik denk dat je meer kans hebt dat hier iets mee word gedaan als je het in het board Language Specific Support post.

Herman's Mixen

je kan de knop aanpassen in photoshop hoor !! berichten even veranderen naar notificatie en probleem is opgelost !!

House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

DeadMetal

Quote from: The Burglar! on March 26, 2005, 08:29:53 PM
je kan de knop aanpassen in photoshop hoor !! berichten even veranderen naar notificatie en probleem is opgelost !!

Dan heb je het PSD bestand nodig, hoe kom je daaraan dan?

Herman's Mixen

heb je geen psd voor nodig hoor kan gewoon het gifje aanpassen !
even stoeien is zo gedaan

Puc conDoin

Advertisement: