News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Avatar en Bijlagen Beta 3 Vraag ?

Started by sammy, June 13, 2005, 10:29:50 AM

Previous topic - Next topic

sammy

Kan geen avatars meer uploaden in Beta 3 krijg de alsvolgende error.

De volgende fouten zijn opgetreden bij het opslaan van je profiel:

* De avatar die je hebt geselecteerd is te groot.

Ook mijn Bijlagen laat hij niet zien wel kan ik ze downloaden maar de afbeeldingen verschijnen zelf niet.

Bij Beta 1 en 2 had ik dat alsvolgend opgelost:

Voor Attachements (plaatjes) te laten bewegen had ik  nodig Display.php en ManageAttachments.php van versie 1.0

Voor Avatars had ik nodig profile.php van versie 1.0

Maar omdat Beta 3 anders werkt gaat dit niet meer kan iemand mij hiermee helpen.

Groeten

Bijgesloten info.php

Compuart

De weergaveproblemen worden waarschijnlijk veroorzaakt juist door het gebruik van de oude templates. De wijze waarop thumbnails getoond wordt, is sinds beta 3 gewijzigd (ze worden nu ter plekke vergroot zodra je er op klikt).

De foutmelding over de maximale grootte van de avatars is een complex probleem. Het hangt af van wat voor methode gebruikt is en hoe de avatars staan ingesteld. Ik zie overigens nog wel een foutje in de code staan op dat gebied. Kun je het volgende eens proberen?

Vervang (Profile.php)
elseif (($sizes[0] > $modSettings['avatar_max_width_upload'] && !empty($modSettings['avatar_max_width_upload'])) || ($sizes[1] > $modSettings['avatar_max_height_upload'] && !empty($modSettings['avatar_max_height_upload'])))

door:
elseif ((!empty($modSettings['avatar_max_width_upload']) && $sizes[0] > $modSettings['avatar_max_width_upload']) || (!empty($modSettings['avatar_max_height_upload']) && $sizes[1] > $modSettings['avatar_max_height_upload']))

Maar ik denk eerlijk gezegd dat't iets is in de avatar instellingen waardoor deze fout ontstaat. Misschien kun je daarvan een screenshot maken?
Hendrik Jan Visser
Former Lead Developer & Co-founder www.simplemachines.org
Personal Signature:
Realitynet.nl -> ExpeditieRobinson.net / PekingExpress.org / WieIsDeMol.Com

Linksquest

Volg mij op Twitter

xenovanis

Beta 3 is nog niet officieel uitgebracht. Wanneer je een Charter Member bent kun je een versie downloaden. Anders zul je moeten wachten op 1.1.
"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."

Linksquest

Volg mij op Twitter

Advertisement: