News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

[WIP] Website tips en hostings

Started by Robert., June 05, 2011, 01:23:23 PM

Previous topic - Next topic

Robert.

Hoi :)
Ik heb zelf wel eens het probleem dat ik niet weet wat ik moet kiezen voor een website. Ik hoop dat dit topic daar voor velen verandering in brengt. ;D In dit topic ga ik proberen een aantal paid (of gratis) hostings op een rijtje te zetten, gezamenlijk met een aantal Content Management Systemen. Hoewel ik nog niet klaar ben, besloot ik het alvast te posten. :) Tips en toevoegingen zijn van harte welkom. ;) Met dank aan http://www.free-webhosts.com/free-php-webhosting.php voor limieten

Gratis Hostings



NaamLinkReclameServicesLimiet
Byethosthttp://byethost.comAlleen bij 404 paginaPHP, MySQL, HTML5,500 mb

Betaalde Hostings


NaamLinkServicesLimiet

Content Management Systemen
Joomla
CMS made simple
e107

Overige software
Wordpress

LiroyvH

Flop. Link naar HG verwijderd.

Als je services wilt aanraden, leer dan aub eerst waar je over praat vóór je mensen gaat vertellen waar ze heen moeten.
Overseller hostings worden niet aangeraden noch hier getolereerd wegens de uitermate lage kwaliteit en hoge aantal gebruikers dat hier komt klagen wegens extreme problemen met hun website(s).
Ook byethost is bekend om problemen met SMF, maar omdat het gratis is: vooruit, daar kan je geen garanties op vragen.

Graag hosts uitsluitend plaatsen in het daarvoor bedoelde Hosts & Hosting board waar de regels gehandhaafd kunnen worden.
Als je een host wilt aanraden: schrijf aub een review en plaats deze in het Reviews board onder het Hosts & Hosting forum. Zo kan iedereen zien wat je ervaringen zijn met de betreffende host.

Bij voorbaat dank en het topic is bij dezen gesloten.
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Advertisement: