News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

Toon laatste berichten

Started by swinkel, June 29, 2014, 06:16:09 AM

Previous topic - Next topic

swinkel

hallo

ik heb een probleempje op mijn forum met het laten zien van de laatste berichten vanaf het laatste moment dat je online bent geweest.
als je klikt op toon ongelezen berichten sinds laatste je bezoek dan krijg je niet altijd de laatste berichten te zien
er staat dan Geen ongelezen topics gevonden sinds je laatste bezoek. Klik hier om alle ongelezen berichten te tonen.
als je daar dan op klikt zie je dus wel je berichten ??
heb dit probleem met internet Explorer 11 en ook met Google Chrome
ik ben jammer genoeg niet de enige dus ik heb niet het idee dat dit aan de browser ligt ?
iemand een tip / idee waar ik naar zou kunnen kijken ??

Herman's Mixen

gebruik zowiezo een andere browser als firefox/safari/opera welke wel W3C compatible is... zonder al het rare geneuzel van M$oft....
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

swinkel

dat zou ik inderdaad kunnen proberen maar er zitten natuurlijk ook nog andere mensen op mijn forum
het vreemde is dat ik er geen last van heb op andere fora (ook smf)
dus vandaar dat ik hoopte dat er hier iemand een tip heeft ?

Gr. Sander

Herman's Mixen

Quote from: swinkel on July 05, 2014, 04:49:45 AM
dat zou ik inderdaad kunnen proberen maar er zitten natuurlijk ook nog andere mensen op mijn forum

Hier kan je ze dus op adviseren dat ze beter een andere browser kunnen gaan gebruiken....

Quote from: swinkel on July 05, 2014, 04:49:45 AM
het vreemde is dat ik er geen last van heb op andere fora (ook smf)
dus vandaar dat ik hoopte dat er hier iemand een tip heeft ?

Leeg eens je browser historie/cache/cookies...
scan je pc op eventuele malaware/rootkits en dergelijke ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

NanoSector

Quote from: Herman's Mixen on July 04, 2014, 05:36:43 PM
gebruik zowiezo een andere browser als firefox/safari/opera welke wel W3C compatible is... zonder al het rare geneuzel van M$oft....
Dit heeft dus echt niets met de browser te maken.

SMF doet dit volgens mij om het aantal queries te verminderen; de unread replies/unread posts pagina's zijn nogal hongerig voor de server.
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

swinkel

cookies en dergelijke heb ik al meerdere keren verwijderd / geleegd maar dit help niet
maar zoals ik al aangaf het probleem heb ik met mijn eigen forum wel en hier bijvoorbeeld niet ?
en op nog een paar andere forums waar ik op zit die ook op smf draaien heb ik dit probleem ook niet ?
vandaar dat ik dacht dat ik misschien iets zou moeten aanpassen aan het forum ??
of zou dit eventueel aan de host kunnen liggen ?? zouden die iets moeten veranderen ?

Gr. Sander

Herman's Mixen

W3C heeft niets met je browser te maken, dat vind ik wel een goeie hoor hahah

SMF genereert sowieso al veel te veel queries wat sterk verminderd kan worden !!
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

NanoSector

Quote from: Herman's Mixen on July 08, 2014, 04:11:12 AM
W3C heeft niets met je browser te maken, dat vind ik wel een goeie hoor hahah
Ik bedoelde dat de browser niets hiermee te maken heeft.

QuoteSMF genereert sowieso al veel te veel queries wat sterk verminderd kan worden !!
Als je denkt dat je het aantal queries kunt verminderen, SMF staat voor je open bij GitHub.

@swinkel: Dit is niet uit te zetten, en dat is maar goed ook.
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

Herman's Mixen

Nee maar een goed werkende browser is echt wel ff anders ;)

Quote from: NanoSector on July 08, 2014, 04:18:02 AM
Als je denkt dat je het aantal queries kunt verminderen, SMF staat voor je open bij GitHub.

En waarom zou ik me daar nog mee willen bemoeien ?

Het hele YABB gevoel is weg, dus ben ook echt niet van plan nog verwaarloosde tijd = geld in iets wat naar mijn gevoel meer en meer de verkeerde kant op reikt te gaan ondersteunen, als toch alles zomaar van tafel wordt geveegd als je met iets specifieks komt .
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

NanoSector

Quote from: Herman's Mixen on July 08, 2014, 09:35:04 AM
Nee maar een goed werkende browser is echt wel ff anders ;)
Ja, ga er alleen niet mee strooien als het echt totaal geen invloed heeft...

Quote
Quote from: NanoSector on July 08, 2014, 04:18:02 AM
Als je denkt dat je het aantal queries kunt verminderen, SMF staat voor je open bij GitHub.

En waarom zou ik me daar nog mee willen bemoeien ?

Het hele YABB gevoel is weg, dus ben ook echt niet van plan nog verwaarloosde tijd = geld in iets wat naar mijn gevoel meer en meer de verkeerde kant op reikt te gaan ondersteunen, als toch alles zomaar van tafel wordt geveegd als je met iets specifieks komt .
Waarom is dit precies het omgekeerde van wat je aan het doen bent?
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

Herman's Mixen

Nee dat is niet precies wat ik aan het doen ben, namelijk niemand weet wat ik aan het doen ben ;)

dat ik zo af en toe hier nog eens post is heel wat anders :D
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

swinkel

het is dus niet simpelweg een instelling op het Forum ??

Herman's Mixen

Swinkel helaas zijn hier geen instellingen voor...

zo is het des tijds ontworpen om diverse redenen ;)

wel is het te manipuleren maar dat zal ik je niet adviseren aangezien het meer en meer queries zal doen veroorzaken dan nodig is ...
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: