News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

Mod Download system

Started by Enzofielt, April 11, 2015, 04:59:41 PM

Previous topic - Next topic

Enzofielt

Ik gebruik nu al een aantal jaar de SMFHack mod Download system, dat ook zonder problemen.
Nu begint de database aardig groot te worden, ik wil dan ook gaan opruimen.
Ik moet nu elke download per stuk gaan verwijderen, dat betekend dat ik ook elke keer na het verwijderen weer 3 stappen moet doen om de volgende te kunnen verwijderen.
Is er een manier om meerdere downloads tegelijk te selecteren om deze te verwijderen, of bijvoorbeeld alles ouder dan 2 jaar?

Alvast bedankt,
Running my forum on SMF 2.0.13

Herman's Mixen

Jah is wel mogelijk maar raad je niet aan om zomaar te gaan prutsen in je database, echter zou ik je aanraden om support van smfhacks en of vbgamer aan te spreken...
Aan de andere kant zou je kunnen overwegen je host aan te spreken of ze de mogelijkheid hebben je database in MBs of GBs uit te breiden zou normaal niet zon probleem moeten zijn..

als je verstand van zaken hebt kan je het inderdaad, via phpmyadmin aanpassen en/of verwijderen...

Maar zoals gezegd zou dit niet in eerste instantie zomaar doen als je niet weet WAT je EIGENLIJK doet !!

Als het echt een opruim actie is maak wel ff eerst je back-ups van database/bestanden voor je überhaupt verder gaat...

er zijn echter query's mogelijk welke het een en ander kunnen vergemakkelijken dus de keuze is echt aan jouw wat er precies nodig is..

en support is hier niet echt meer te vinden, ik kom bij toeval heel even kijken... iedereen is een andere kant opgegaan inclusief mijzelf.. dus vragen kan je beter stellen in de Engelse boards en of een NL teamlid aanspreken mocht je niet genoeg Engels beheersen.
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Enzofielt

Oke, bedankt.
Is er een alternatief waarnaar de database te exporteren is?
Running my forum on SMF 2.0.13

Advertisement: