Accounts worden toch goedgekeurd zonder mijn toestemming?

Started by Jeweetzelf, June 15, 2015, 06:22:38 AM

Previous topic - Next topic

Jeweetzelf

Leden!

Er worden de laatste tijd een aantal accounts automatisch goedgekeurd zonder dat ik (forumbeheerder en enige met de permissie) ze überhaupt goedgekeurd heb.

Iemand enig idee hoe dit komt?

Maak gebruik van;
SMF 2.0.10

Herman's Mixen

check je instellingen onder admin --> register --> register settings

en eventueel misschien een rare mod geïnstalleerd welke vage permissies heeft ?
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Jeweetzelf

Instellingen staan goed en er zijn ook geen rare mods geïnstalleerd. Het is echt sinds een paar dagen dat er opeens een aantal accounts bijgekomen zijn terwijl ik ze niet heb goedgekeurd.

Herman's Mixen

zijn er dan misschien bepaalde ledengroepen welke kunnen goedkeuren ?
misschien ook handig om diverse logs aan te zetten zodat je kan zien wie er eventueel iets goedkeurd ?

en houd het dan even goed in de gaten zodat je actie kan ondernemen ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Dav999

Ik heb gelezen dat Tapatalk dit kan veroorzaken, heb je deze mod?

Herman's Mixen

incase van tapatalk... de-installeren !!

geeft meer problemen dan je lief is... ga dan liever opzoek naar iets wat werkt voor mobile devices !!
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: