Dit thema

Started by Herman's Mixen, February 16, 2005, 12:43:51 PM

Previous topic - Next topic

Herman's Mixen

zal ik dit thema voor download beschikbaar maken ???

Rood en silver

moet er alleen nog een naam voor hebben


DEMO
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

xenovanis

Waarom niet? Ziet er netjes uit, ik zou alleen de standaard knoppen nog wel even aanpassen.
"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."

Herman's Mixen

ben niet zo'n knoppen koning dus en kan ook nog geen passende vinden
misschien wil iemand daar knoppen voor maken ???

die bij dit thema zou kunnen passen
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Bullcat Webhosting

Echt bijzonder is het nu ook weer niet Burglar :) een paar rode balken meer eigenlijk niet ! maar ok je doet het beter als ik, ik vind default al mooi genoeg ! :D :D :D :D


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

cyberkillmouseky

Waarom niet, variatie is nooit verkeerd  ;)
CRPS en CP, Chat en forum door en voor crps type 1 en chronisch pijnpatienten. Voor zowel patiënten, partners, ouders en kinderen van doelgroep en geintresseerde in omgaan en leven met chronisch pijn en invaliderende ziektes

Bullcat Webhosting

#5
omdat het enigste verschil zit in die rode balkjes namelijk !! of Burgklar is zieltjes aan het winnen voor zijn forum dat kan ook, en dat hoort niet via dit forum te gaan vind ik ik !!

Kijk maar eens op deze link http://burglar.pointclark.net/forum/ is dat echt bijzonder dan ??


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

xenovanis

Quote from: Hans_de_Echte on February 16, 2005, 03:17:23 PM
Echt bijzonder is het nu ook weer niet Burglar :) een paar rode balken meer eigenlijk niet ! maar ok je doet het beter als ik, ik vind default al mooi genoeg ! :D :D :D :D

Je kunt ook de style.css aanbieden in Spare Themes. Wat betreft die buttons, heb je al eens bij Webby's buttongenerator gekeken?
"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."

Herman's Mixen

Ja daar heb ik al eens naar gekeken en vind het echt niets wel leuk dat zo iets bestaat maar niet voor mij.

en waarschijnlijk ga ik het thema idd bij spare-themes
neerzetten
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Kees

daar ik nog niet thuis ben in PHP en eigenlijk ook zoiets zoek zou ik graag e.e.a. van je overnemen. Met name de knop terug naar de site.
Eigenlijk zou ik zoiets als dit forum willen. Is dat er als theme ?

xenovanis

Het thema dat op dit forum gebruikt wordt is niet beschikbaar als download.
"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."

Herman's Mixen

Quote from: Kees on February 17, 2005, 12:00:14 PM
daar ik nog niet thuis ben in PHP en eigenlijk ook zoiets zoek zou ik graag e.e.a. van je overnemen. Met name de knop terug naar de site.
Eigenlijk zou ik zoiets als dit forum willen. Is dat er als theme ?

Ik ben nog druk bezig met dit thema maar is zeker nog niet als download beschikbaar
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: