News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

Web host gezocht

Started by JeroenV, March 28, 2006, 04:36:13 PM

Previous topic - Next topic

JeroenV

We zijn niet helemaal tevreden meer met onze huidige provider.

Weet iemand een goede provider, met goede service (27/7 helpdesk, back ups maken enz,enz).
Geen budget hoster, maar snel en betrouwbaar.

Natuurlijk PHP ondersteunend, MySQL database, 10 GB dataverkeer per maand, rond de 500MB aan opslagruimte.

Ons budget is rond de 20 euro p/m.

Gaarne jullie ervaring waar jullie bijzitten.

Alvast bedankt.

hotrod

Check: http://www.hotrodpage.nl              and       http://www.coverplaza.nl

HNHF

#2
Hoi JeroenV,

Gaat eens babbelen met Hans de Echte,  ( bullcat webhosting )  PERFECTE SERVICE heel weinig downtime.  Echt een aanrader, en niet te vergeten nog een snelle server ook...

Voorbeeld :  400 mb en 8gb data verkeer onbeperkte mailadressen, onbeperket mysqll etc etc voor 58 euro per jaar  anders is ook mogelijk natuurlijk.


Groetjes Martin
Groetjes Martin....


Http://www.hnhf.nl/

Bullcat Webhosting

Moet ik hier nu ook al aanbiedingen gaan plaatsen :D :D :D :D :D :D

500 opslag + 10 Gb trafic inclusief domein verhuizing 85 pj inclusief !


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

Aaron

Jammer genoeg biedt je geen cPanel hosting, Hans! ;D

Bullcat Webhosting

Gelukkig niet nee :) ik bied een uitgebreider pakket ! :P


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

Aaron

Op het moment heb ik cPanel hosting met 1 GB storage en 25 GB dataverkeer hoor... Ik heb DirectAdmin ook een half jaar gebruikt, maar ik blijf cPanel beter vinden, sorry.

HNHF

Ik heb ze beide gehad, maar eerlijk gezegd maakt het me geen Ruk uit of het nu jantje pietje klaasje is,  als ik maar de dingen kan doen die ik wil doen en dat kan ik gelukkig, en ik heb begrepen dat C-panel niet goedkoop is.
Groetjes Martin....


Http://www.hnhf.nl/

HNHF

Quote from: Aäron on March 29, 2006, 12:52:55 PM
Op het moment heb ik cPanel hosting met 1 GB storage en 25 GB dataverkeer hoor... Ik heb DirectAdmin ook een half jaar gebruikt, maar ik blijf cPanel beter vinden, sorry.

Oke ff baas boven baas dan :D :D :D

Total Disk Space:     25881 MB     Allowed transfer:     510 GB
Disk Usage:    2559.42 MB [update]     Transfer used:    64.89 GB (12.72%)

Groetjes Martin....


Http://www.hnhf.nl/

JeroenV

Quote from: Hans_de_Echte on March 29, 2006, 06:20:41 AM
Moet ik hier nu ook al aanbiedingen gaan plaatsen :D :D :D :D :D :D

500 opslag + 10 Gb trafic inclusief domein verhuizing 85 pj inclusief !

Hans,

We zijn nog op onderzoek naar een hoster.

Bullcat staat bij mij op dit moment bovenaan het lijstje.
Zeker omdat ik weer verder wil met een SMF forum en ik neem aan dat bij problemen jij wel daadkrachtig kan handelen  ;D

Na het weekend gaan we een beslissing nemen  :D

HNHF

Hans die treed zo daadkrachtig op, dat ie  zelfs met bijna 40 graden koorts nog voor je klaar staat.  ( zelf mee gemaakt )  wie krijg je vandaag de dag nog zo ...............

Groetjes Martin
Groetjes Martin....


Http://www.hnhf.nl/

Bullcat Webhosting

Ja kan moeilijk ff de ziekte wet ingaan, als kleine zelfstandige ( dat vertellen ze nu nooit hè :( )

En voor meer referenties http://www.hostingvisie.nl/bedrijf.php?469


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

HNHF

Grinn, ach mijn referentie zou al voldoende moeten zijn, draai het gezelligste en leukste forum van Nederland. En je steekt er nog wat van op ook....
Groetjes Martin....


Http://www.hnhf.nl/

mrdummy

Ik heb eigen colo, die site draait voor de zaak. Systeem zelf gebouwd en loopt super. Ga straks naar andere coloruimte en hoster voor nog scherpere prijzen. En ja, ik huur zelf ook serverruimte. Maar geen cpanel. Wel ben ik dagelijks online. Straks nieuwe hoster, dus daarmee zijn goede huurprijzen mogelijk.

En wat doe je hier, andere broer dummy?  :o

HNHF

Groetjes Martin....


Http://www.hnhf.nl/

JeroenV

Ik heb noodgedwongen het forum overgezet naar een hoster waar we al een pakketje hadden voor onbelangrijke zaken.

Maar het valt me niet tegen, snelheid is acceptabel.
We kijken het hier even aan.

Bullcat blijft wel op het lijstje staan, heb tot nu toe niets anders dan goede dingen gehoord  :)

Gamersea

www.webxtra.nl is ook zeer goed vind ik, Heb al bij 3 verschillende hosts gezeten en ik vind deze op dit moment toch het best/goedkoopst.

HNHF

Interessant die website, als de rest ook zo is, laat maar zitten dan, en volgens mij staan hun servers in amerika, tja dan ben inderdaad goeie koper uit.....
Groetjes Martin....


Http://www.hnhf.nl/

Bullcat Webhosting

#18
Ja vandaar dat er gisteren 2 klanten van hem bij mij zijn gekomen, dus zo goed is die dan ook weer niet schijnbaar, hoster weigerde bepaalde zaken te activeren.

Wel daar zijn wij niet zo moeilijk in, doen we voor iedereen die een extra besturings element wil hebben, neem aan dat de andere gebruikers die 2 seconden down vanwege opstarten van apache of php wel voor lief nemen we zouden het voor hun ook doen namelijk!

En tja tegen Amerika kan niemand op in Nederland, of je moet traag voor lief nemen ! :)

Ps.
En Aaron waar zat je ook alweer met cPanel  :P


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

LiroyvH

#19
Hahahaha,
Amerika en traag?

Ik heb servers in Amsterdam & London op zeer snelle lijnen,
maar qua webhosting maakt het geen ruk uit waar de servers staan,
websites op servers van mij in Los Angeles of Dallas in Amerika laden even snel als die in Amsterdam :P
Afstand geeft alleen een hoger MS reply bij de ping, en dat is alleen interessant om na te kijken als je aan het gamen bent :P
Laat me niet lachen wat dat zogenaamde snelheids gedoe, dat is een verkoops trucje :P

* CoreISP vindt cPanel overigens ook beter als DirectAdmin
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Advertisement: