News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Web host gezocht

Started by JeroenV, March 28, 2006, 04:36:13 PM

Previous topic - Next topic

Tim

Jongens, hou het beleefd en rustig. Ik weet dat concurrentie mensen wat irritant maakt. Maar dat hier uitwerken maakt mij wat irritant ;)

Leipe Po

hans en coreISP,

als ik een domein wil, met alleen ftp en toegang tot phpmyadmin, geen luxe cpanels of direct admin, of iets anders van dat bagger troep, en 1 email adress, en een stuk of 5 mysql databases, php4/5,
iets van 7 gig ruimte en een het dubbele aan dataverkeer per maand, heveel zal mij dat kosten op jaar basis?

thanks for the response,

Leipe Po
There is only one thing more importend to me then coding:
My Girlfriend

Microsoft - "You've got questions.  We've got dancing paperclips."

Bullcat Webhosting

Die bagger troep krijg je er gratis bij, direct admin dus, hoe wilde je anders je email en ftp account aanmaken en een database creëren.

En wil je een server in nederland of in de vs ?


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

Leipe Po

wat ik bedoelde dus, is dat er gewoon 1 e-mail adress en 1 ftp acount is, dat dus door jullie geconfigureerd is,
databases doe ik via phpmyadmin, of zelf een php scrippie,
ik wordt echt gek van al die panels, zowel van plesk, cPanel, of Direct Admin...
server maakt me niks uit... als de uptime maar goed is, van de prijs verwacht ik gewoon dat ie scherp is...

Thanks voor je response Hans,

Leipe Po
There is only one thing more importend to me then coding:
My Girlfriend

Microsoft - "You've got questions.  We've got dancing paperclips."

Bullcat Webhosting

Ik wil niet graag alles weten hoor , maar 7 gb opslag is dat niet een beetje overdone ?? ( als er geen warez of andere film spullen op mogen ) maakt mij niks uit maar gebakken lucht kost ook geld, en bij minder opslag zakt de prijs uiteraard ook al snel !


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

Leipe Po

well als je het echt wil weten,
en vriend en ik zijn bezig met een back-up programma te maken, wat wij willen doen is een backup maken van windows, en die automatisch uploaden naar een webserver, daar wordt die backup beschermt via php en mysql(kan er niet teveel details over los laten), het zou een beetje veel werk zijn als we 1 backup uploaden en daarna de server moeten leeg halen om weer wat te proberen....toch?

hoop dat het hierdoor duidelijk is,

Leipe Po
There is only one thing more importend to me then coding:
My Girlfriend

Microsoft - "You've got questions.  We've got dancing paperclips."

LiroyvH

#66
Ik heb je maar even een PM gestuurd. :)
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Bullcat Webhosting

vechten we niet met open viezier dan ??

zwak, wel Po je weet me website ( klik op logo hieronder ) daar staat ook een msn support adres op, en dan zal ik je graag van hulp zijn hiermee !


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

LiroyvH

Oh sorry, moet ik m'n aanbieding posten?
Wil ik best doen hoor, als je dat bedoelde...
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Aaron

Quote from: Bullcat Webhosting on August 03, 2006, 12:05:00 PM
vechten we niet met open viezier dan ??

zwak

Hans, hou het vriendelijk alsjeblieft...

Webrunner

Waarom is 7 GB opslag trouwens veel? Mijn forum is in totaal al 9 GB ::)
There is a difference between knowing the path and walking the path.

=========================================
Vrouwen Power! | Sprintweb: No nonsense e-Business consultancy

Stuart

Quote from: Webrunner on August 03, 2006, 07:15:01 PM
Waarom is 7 GB opslag trouwens veel? Mijn forum is in totaal al 9 GB ::)

Jouw forum heeft ook al bijna 1 miljoen posts en is dus veel groter dan de meeste hier  ;D

Aaron

En staat bovendien op een dedicated server. ;)

Webrunner

There is a difference between knowing the path and walking the path.

=========================================
Vrouwen Power! | Sprintweb: No nonsense e-Business consultancy

inbetwee

Quote from: Bullcat Webhosting on August 03, 2006, 12:05:00 PM
vechten we niet met open viezier dan ??

zwak, wel Po je weet me website ( klik op logo hieronder ) daar staat ook een msn support adres op, en dan zal ik je graag van hulp zijn hiermee !
Ik klik op je logo en krijg dit
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.


--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.36 Server at www.bullcatwebhosting.nl Port 80

Inbetwee

Bullcat Webhosting

Sorry gisteren mijn eigen site verhuist naar andere server, vergeten de link ook aan te passen wel het plaatje gedaan :)


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

inbetwee

Quote from: Bullcat Webhosting on August 04, 2006, 04:51:39 PM
Sorry gisteren mijn eigen site verhuist naar andere server, vergeten de link ook aan te passen wel het plaatje gedaan :)
Het werkt nu weer ;D

Inbetwee

underdog

wat vinden jullie van hosting2go? 750 mb, 20 gib dataverkeer, domeinnaam inbegrepen, onbeperkt e-mail, 10 mysql data base (wat ik nog steeds niet begrijp waarom zoveel!) voor 2 euries p/m.

Ik zoek nl een host. ik zat heir maar de service vindt ik slecht. Vragen over joomla en zo kun je niet aan hun stellen want ze geven geen suport. :-\
Blijf proberen en je zult het snappen!

LiroyvH

Enkele klanten reviews:

Deze profider is erg goedkoop, maar verlang geen service van hun, maar mischien ook wel logisch voor 2 euro per maand, ikzelf raad deze ISP niet aan!!


Diverse problemen gehad met de databases, een paar dagen geleden is in 1 keer de database mysql helemaal leeg, volgens deze ISP de schuld van ons of een webgebruiker, omdat we mysql niet elke dag back-uppen en op dat moment onze webmaster in Spanje zat, konden we een backup laten terug zetten, dit koste ons echter wel 50 Euro, en later bleek vooruit betalen met geen factuur blijkbaar, als het geld overgemaakt is dan pas wordt de backup terug gezet, mij als bedrijf sloot dat echter in een verkeerd keel gat, 2 jaar hosting even extra betalen, en dan ook nog vooruit, als bedrijf is er 1 ding wat je wil de site zo snel mogelijk weer on-line, dus een ware teleurstelling, verder vind ik dit bedrijf niet klant vriendelijk en hebben ze een beetje teveel arrogantie.
Kortom bij geen problemen een goede provider maar als er dan iets is dan wordt je niet echt geholpen, verder geen telefonisch support, maar een soort ticketsysteem, wat op zich redelijk kan werken, verder valt ons op dat er s'avonds een lagere snelhied is, met een matige ping, maar dit is niet altijd het geval, ik hoop dat deze isp hier aan gaat werken, en dan geloof ik dat ze de beste en goedkoopste van Nederland worden, want dat is nu absoluut niet het geval


Ze lijken dus een ontzettend slechte service provider te zijn voor mensen die weinig verstand hebben van hosting.
Maarja, goedkoop he, dan krijg je dat :)
Het is maar wat je zoekt...
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Webrunner

Daarbij vindt ik het ook wel wat veel verwacht om support op Joomla te krijgen. Er zijn honderduizenden webapplicaties op het internet, hoe kunnen zij daar in godsnaam support op geven? Jij vraagt aan Dell toch ook geen support voor alle programma's die je op je PC installeert? (Tenzij Joomla standaard meegeleverd wordt natuurlijk, dan heb ik niks gezegd).

En inderdaad, wat verwacht je nou van 2 euro. Alleen de stroom van een server is al minstens 15 euro per maand.
There is a difference between knowing the path and walking the path.

=========================================
Vrouwen Power! | Sprintweb: No nonsense e-Business consultancy

Advertisement: