Bijlage probleem in SMF 1.1 Beta 3 Public

Started by Da_Racing_Duck, August 05, 2005, 06:29:32 PM

Previous topic - Next topic

Da_Racing_Duck

Hallo,

Ik heb mijn oude forum, PHPBB, omgezet naar SMF 1.1 Beta 3 Public en dit ging redelijk goed.
Alles is overgezet, zowel de gebruikers als de berichten e.d.

Nu krijg ik het niet voor elkaar om mijn gebruikers een bijlage te laten posten bij hun bericht.
Ik als admin zie bij de "Extra opties" keurig een bijlage functie staan, maar bij mij normale gebruikers is dit niet het geval.

Wat heb ik over het hoofd gezien?

grtz,
Peter

xenovanis

Heb je al eens bij de permissies gekeken of je gebruikers bijlagen kunnen uploaden of bekijken?
"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."

Da_Racing_Duck

Dat is het vreemde juist, voor zover ik heb gezien staan de permissies op aan...

xenovanis

Vreemd. Het feit dat jij als admin wel bijlagen kunt uploaden en je leden niet duidt toch op een permissiekwestie. Weet je zeker dat alles goed staat, ook voor ongegroepeerde (reguliere) leden en alle bericht-gerelateerde ledengroepen?
"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."

Herman's Mixen

heeft inderdaad te maken met het permissie systeem je moet dan ook per leden groep gaan instellen wat men wel/of niet mag bekijken een maal ingesteld geen omkijken meer naar !!
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Da_Racing_Duck

Bedankt voor de tips, ik ga er vanavond weer eens even in duiken en zal jullie op de hoogte houden. :)

Advertisement: