News:

Wondering if this will always be free?  See why free is better.

Main Menu

internal error or misconfiguration

Started by guyske, February 27, 2008, 02:43:21 AM

Previous topic - Next topic

guyske

Beste vrienden,

sinds twee dagen heb ik een probleem met posten op onze site,

als er gepost word krijgen gebruikers de volgende melding,


Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.37 Server at www.peeters-guy.com Port 80

als je vervolgens een refrech doet krijg men het bericht:


Er is een fout opgetreden bij het versturen van dit bericht.
Je sessie is verlopen. Verstuur je bericht nog een keer.
Geen onderwerp ingevuld.
Het bericht is leeggelaten.

het bericht is echter wel geplaatst, als je het vervolgens wil veranderen is er geen probleem.

Er is niets veranderd aan de site de laatste maand, ik heb een backup terug geplaatst van de software niet van de database.

Vriendelijke groeten  Guy

guyske

Ik heb het probleem intussen opgelost, indexering op server aangepast alsook rechten op public_html , is wel een raar verhaal daar met de andere sites onder hetzelfde domain geen problemen waren.

Groetjes

Herman's Mixen

het lijkt er op dat er dingen zijn ge update op de server denk hier aan php apache mysql  ;D
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

guyske

#3
Bedankt voor de interesse, ik kon nies vinden in de logs heb ook zelfs geen updates gedaan.
Heb de indexering aangepast op de server en een hogere PHP versie kenbaar gemaakt, de rechten op public_html opgevoerd en dan terug correct geplaatst.
En wonder bover wonden na 2 dagen klungelen heeft dit het gedaan, simpel, stom maar het werkt, dus terug gelukkige gebruikers om van de admin maar te zwijgen  ;D.

Groetjes


Herman's Mixen

als je zelf host net als ik dat doe dan kan je goede tuts vinden op howtoforge.net wat betreft linux ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

guyske


Herman's Mixen

geen dank graag gedaan

mijn server specs

Compaq p550
550 Mhz P3 384 MB ram
MySQL-versie: 5.0.45-Debian_1ubuntu3.1-log
PHP: 5.2.3-1ubuntu6.3
Serverversie: Apache/2.2.4 (Ubuntu) PHP/5.2.3-1ubuntu6.3 mod_ssl/2.2.4 OpenSSL/0.9.8e

Control Paneel : VHCS2 (getuned)
OS : Ubuntu Gutsy Server Edition (dus niets grafisch)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

guyske

Oei, een echte zoals mijn zoon, tegen alles wat grafisch is, dat heeft nochtans soms ook zo zijn voordelen.
Ik ben voor een gezonde mix   ;D


Advertisement: