News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

'Must see' onderwerpen óók bovenaan forum tonen

Started by 9210, December 29, 2004, 08:27:49 AM

Previous topic - Next topic

9210

In mijn forum lopen er een aantal Polls en onderwerpen, waarvan ik wil dat die ALTIJD bovenaan getoond worden (voor een voorbeeld, zie dit forum: http://support.simplemachines.org/community/index.php?board=3.0). Volgens mij is het in het voorbeeld azo dat de posts ook Daadwerkelijk daar staan, maar dat wil ik niet. Ik wil ze dus niet verplaatsten daarnaar toe, maar puur ervoor zorgen dat ze direct zichtbaar zijn (en bewerkbaar). Iemand hier ervaring mee?

Bullcat Webhosting

het voorbeeld wat je geeft is een sub forum, in het forum zelf kun je posten, en in het subboard wat eronder staat iedereen ! is maar net hoe je het insteld !

Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

9210

Hmmmm.....dit snap ik niet.....waar stel je dat dan in????

Wat ik dus wil is dat ik op de één of andere manier DIE Topics die iedereen MOET zien, op een aparte plek (dus bovenaan) kan zetten. Dit terwijl ze OOK op hun 'gewone' plekje staan.......

Bullcat Webhosting

je kan een posting toch sticky maken, dan blijft hij altijd bovenaan in de lijst staan, maar ik zal het denk ik wel niet begrijpen dan !

9210

Nou....ik zou het ook weleens heel onduidelijk kunnen uitleggen (daar ben ik schijnbaar goed in.....)

Wat ik dus wil is helemaal boven aan het forum een apart board met daarin diverse onderwerpen uit de boards daaronder die men gewoonweg MOET lezen......

xenovanis

Ga naar beheer,

Ga na "Bewerk Boards en Categorien"

Klik op "Board toevoegen" in de categorie waar je het wilt plaatsen

Geef bij positionering aan: "Kind van..." en selecteer het board waarin het geplaatst moet worden.

Voila, een subboard is geplaatst!
"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."

9210

Ja, maar daarin kan ik dan niet de berichten kwijt die ook al elders in het forum staan.....

xenovanis

Sorry, dan volg ik het ook niet meer. Het enige wat ik nog kan bedenken is dat je een kopie van je belangrijke berichten plaatst in dit "Must See" board.
"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."

Bullcat Webhosting

elke posting word maar 1 x opgeslagen, als je wil dat deze posting ook in het Must see board terecht komt zal je de hele zaak moeten kopieeren en plaatsen als nw posting in dat Must see board, je kan moeilijk verwachten dat het forum weet wat een belangrijke posting is of niet ! ja je zou er een extra vakje aan kunnen toevoegen zodatr hij 2 x geplaatst word uiteraard, maar dat is me nogal een ingreep in de sources zeg !

xenovanis

9210

Kijk....dat komt een eind in de buurt!!!!!!!  Ga het proberen!

9210

Tja....die mod is nogal buggy....tig foutmeldingen in mijn log, krijg het niet aan de praat...Helaas....

Advertisement: