Nederlands taalpakket voor SMF 2.0 beta 3 public

Started by Aaron, March 18, 2008, 02:31:03 AM

Previous topic - Next topic

Aaron

Op het moment van schrijven staat er nog geen Nederlands taalpakket voor SMF 2.0 beta 3 op de downloadsite. Aangezien de vertaling toch al een tijdje klaarligt, hang ik 'm even als bijlage aan deze post.

Bijgevoegd taalpakket is enkel voor SMF 2.0 beta 3 public en NIET voor SMF 1.1.x!

Dit topic zal weer ontsticky'd worden als de vertaling op de downloadsite staat.

Han

Bedankt Aaron. Hier was ik net naar op zoek.  :)
Ik ga m'n testforum upgraden naar de nieuwe versie SMF 2.0 Beta 3. Ik beh hartstikke benieuwd hoe het er "achter de schermen" uit ziet.

Aaron

Blij te zien dat de vertaling gedownload wordt. :) Hopelijk komt het pakket ook snel op de officiële downloadpagina; de vertaling was wel ruim op tijd aangeleverd, maar volgens de taalcoördinator is er helaas wat misgegaan in de communicatie bij de publicatie.

Ik ben overigens zeer benieuwd hoe de vertaling bevalt! :D Hoewel ik mijn best heb gedaan, zullen er ongetwijfeld spelfoutjes of grammaticale inconsistenties in voorkomen. Mocht iemand fouten vinden, dan kunnen die gerapporteerd worden in het gebruikelijke topic, hoe klein ze ook zijn! :)

Superdaantje

Thanks voor jouw inzet en werk ;)

Heb helaas nooit getest met de NL vertaling Sorry  :'(
Greetz
Superdaantje.nl

.
Joomlabridge.org SMF Bridge Support, Downloads and Joomla Video Tutorials

Aaron

Inmiddels staat de vertaling ook op de downloadpagina. :)

EdwinK

Mag dan al weer een oude post zijn, toch bedankt voor de vertaling :) Heb hem net bij mijn forum gezet.
|| foto-site ||

purper

Goed werk, zoals gebruikelijk! :D

Echter ik liep nog achter qua versie zag ik, dus v.d. week deze maar eens geupgrade.. Wat scherst mijn verbasing:

Jouw versie: 2.0 Beta 4   
Huidige versie: 2.0 Beta 3

terwijl de rest toch echt Beta 3 is ;)

Aaron

SMF 2.0 beta 3.1 kwam 'onverwacht' - de vertaling was intern al zover dat 'ie SMF 2.0 beta 4 vermeldde. We lopen dus als Nederlanders iets voor op de rest. ;D

Angelotus

purper

kijk! dat horen we graag... Waar een klein forum groot in kan zijn..

Linksquest

Volg mij op Twitter

Loverboy

Forumprofielinformatie is niet te zien in het profielmenu.

Waar kan dat aan liggen? Ik heb het juiste bestand niet kunnen vinden.

Aaron

Het taalbestand dat online staat bevat twee wijzigingen die te vroeg in de pakketten terecht zijn gekomen. $txt['forumprofile'] moet zijn $txt['forumProfile'] en $txt['groupmembership'] moet zijn $txt['groupMembership']. Je kunt deze twee strings vinden en hernoemen in index.dutch.php en Profile.dutch.php. :)

Advertisement: