News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Päivitys 1.1.8 ei onnistu.

Started by Onni, February 06, 2009, 05:47:22 AM

Previous topic - Next topic

Onni

Yritin päivittää foorumini versiosta 1.1.7 versioon 1.1.8, mutta valittaa taas tuosta "Istunnon tarkistus epäonnistui" jutusta, vaikka olen muokannut Sources/Packages tiedostoa niinkuin täällä ja täällä kerrotaan. Mikä tässä nyt taas mättää, ei päivääkään ilman ongelmia?
Lisäksi kun katson tuota "yksityiskohtaista version tarkistusta" niin siellä lukee näin:

-SORSAT          Sinun versio:           Uusin versio:
                      1.1.5                        1.1.8
-OLETUSTEEMAT
                       1.1.7                       1.1.8
-KIELITIEDOSTOT
                       1.1.2                       1.1.8

Eli nuo ovat vanhentuneet? Miten ne ovat vanhoja, vaikka olen aina päivittänyt uuteen versioon kun sellainen on ollut tarjolla? Voiko ne päivittää jotenkin manuaalisesti?

Kiitos.

EDIT: Niin ja nyt tuo 1.1.8 Update on tuolla pakettienhallinnassa kaksi kertaa, enkä voi poistaa edes sitä...

Antero

Mikäli mahdollista, niin suosittelisin lataamaan tuon 1.1.8 päivityksen tuolta Download-osiosta zippinä, purkamaan sen ja perinteisesti sitten ftp:llä uppia nuo filut palvelimelle foorumin hakemistoon ja sitten vaan ajaa upgrade.php selaimella. Tässä tapauksessa tuo small update on varmasti riittävä ja samaten kannattaa tehdä kielipaketin kanssa vaikka se tuskin on paljoa muuttunut.

Täällä on jotakin ohjeita obtaining & uploading kohdissa. Kuten aina niin ei kannata kuitenkaan unohtaa varmuuskopiointia. :)

Onni

Asia ratkesi vaihtamalla teema oletusteemaan :). Noista vanhentuneista tiedostoista vielä, kun niitä ei näytä olevan kuin 4kpl, niin voinko tehdä niin että lataan uusimmat versiot täältä, ja sitten FTP:llä vain uppaan ne tuonne foorumille?

Miten muuten on, päivittyykö itse lisättyjen teemojen tiedostot noiden päivitysten yhteydessä? Eli siis päivittyykö pelkästää tuo oletus/Core teema, vai kaikki?

Eagle-no1

Mulla asentu päivitykset kun asetuksista vaihdoin tiedostojen kirjoitusoikeudet pakettienhallinnasta siksi aikaa sallituiksi ja sen jälkeen palautin oletuksille.
- Meirän kansalaasvelevollisuus on pitää ittestämmä ja omasta erikooslaarustamma huolta. -

Advertisement: