News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Site en forum in een

Started by Linksquest, June 01, 2005, 08:10:32 AM

Previous topic - Next topic

Rik©

Het gaat me niet om de moeilijkheidsgraad maar om de 'plug-n-play' ;D

Het voordeel van SimplePortal is dat je er geen aparte theme voor hoeft te maken/aanpassen...
En omdat ik graag asap wil beginnen met het 'porten' van mijn blocks (voor Blend) wou ik weten of het veel werk is.... heb geen tutorial voor het maken van een -ts theme kunnen vinden. 8)

Greetz,
Rik©

HNHF

Hoi Burglar,

Ik heb me aangemeld als beta tester, hoop alleen dat ze het kunnen lezen, ( ik heb het in het nederlands gedaan ) engels is niet mijn sterkste kant :D

Groetjes Martin
Groetjes Martin....

Http://www.hnhf.nl/

HNHF

Hoi,

Ik heb mijn host even gevraagd of die de Safemode op Off kon zetten, werd zonder problemen gedaan....

Groetjes Martin
Groetjes Martin....

Bullcat Webhosting

[at] mensen die als beta tester willen !!!!

Ja en heb je dus ook gelijk alle nadelen van een BETA tester als je niet weet hoe en wat je moet doen als het fout gaat ! want als het fout gaat gaat het ook goed fout dus !!!!!!!!!!!

Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

Herman's Mixen

neem aan dat je dus beta's gaat testsen in een test omgeving niet op een live site
;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

HNHF

Ik heb een testdomein en daar heb ik ook een testforum draaien.  Ik heb geleerd :D :D :D

http://www.robdrost.nl/smf/index.php  daar draait het test forum :D

Groetjes Martin
Groetjes Martin....

xxx

Kan iemand even verduidelijken hoe je de SimplePortal  moet aanspreken om hem te bekijken???
.../index.php is het niet want dan krijg je het forum.

Ik krijg het dus niet aan de praat. :'(
http://www.xxxforum.be: 18+ forum!!!

Herman's Mixen

als je de mod goed hebt geinstalleerd moet het geen probleem zijn lijkt me...
heb je de mod wel uitgevoerd ?

House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

xxx

De mod werkt hier niet perfect doch ik heb de files handmatig aangepast en nu krijg ik het aan de praat.

Sorry voor het storen ;D
http://www.xxxforum.be: 18+ forum!!!

Linksquest

ik ben net een beetje door hoe ik een site kan bouwen,

dus ik echt een programma dat zo gemakkelijk mogelijk is om ongeveer zo iets te maken als deze site
www.zeldanederland.nl en zo als www.cubezone.nl
Volg mij op Twitter

Herman's Mixen

zeldanederland.nl --> maakt gebruik van (e107) www.e107.org
cubezone.nl --> maakt gebruik van hoogst waarchijnlijk (Invision Portal ASP)

Rik©

Met een beetje aanpassen van de portal.template.php heb ik toch wat leuks kunnen maken van SimplePortal.... en hij is nu Valid XHTML 1.0 Transitional  :D
-->http://simpletweaks.co.nr (op dit moment = co.nr server down  :( )
-->http://simpt.si.funpic.org/

Maar toegegeven, voor een beginnende 'tweaker' kan SimplePortal best lastig zijn...

Linksquest

bedankt al vast, denk dat ik nu wel weer effe vooruit kom

hoop ik teminste :D
Volg mij op Twitter

Linksquest

ik ben nu inderdaad voor e107 gegaan, ik moet zeggen, zit heel wat meer werk in dan bij smf

want ze hebben nog niet eens een nederlandse taal, zijn nu nog alles het vertallen, en dan moet de hele opbouw komen, maar zodra ie af is kun je hem via mijn site zien, dus hem die maar goed in de gaten voor de mensen die net zoals ik een zelda fan is
Volg mij op Twitter

Herman's Mixen

e107 is wel degelijk verkrijgbaar in NL !!
En volgens mij zat die er al standaard in als ik me niet vergis!

Linksquest

verekt, je hebt gelijk, heb ik helemaal niet gezien

bedankt man, dit spaart me zeker heel veel tijd,

had ik dat nu maar eerder geweten :P
Volg mij op Twitter

Linksquest

er staan veel talen bij, alleen geen nederlands  :'(
Volg mij op Twitter

Herman's Mixen

officeel bij de e107.nl of .org zit nl er standaard in! dius zit hier zelf met subdreamer wat norrmaal iets van 250 dollar kost maar werkt ook terrifffic !!

Linksquest

www.e107.nl bestaat ook, bedankt, zal me daar eens aanmelden en eens rond neuzen
Volg mij op Twitter

Burpee

Voor zover mij bekend is ondersteund e107 geen bridge met SMF, en stellen ze ook absoluut geen prioriteit aan het maken van zo'n bridge.

Advertisement: