News:

Want to get involved in developing SMF? Why not lend a hand on our GitHub!

Main Menu

Wie kan mij helpen?

Started by -Sas-, October 29, 2011, 06:03:35 AM

Previous topic - Next topic

Herman's Mixen

Let wel op dat de 1.1.x branche steeds meer naar de achtergrond wordt gepusht, aangezien de 2.x branche nu als officieel stabiele versie wordt gezien...
Met vriendelijke groet, The Burglar!

House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

-Sas-

Hoe kan ik die taalbestanden dan updaten?

Verder zie ik op deze site als ik bij downloaden ga kijken een `large update` die ik kan doen voor SMF 2.0.1.
Is het aan te raden dat ik deze naar mijn computer download en dan via FTP naar ons forum zet? Ik weet niet
of dat SMF 2.0.1 een officiele versie is?

Herman's Mixen

http://download.simplemachines.org/index.php?thanks;filename=smf_1-1-15_dutch-utf8.zip
http://download.simplemachines.org/index.php?thanks;filename=smf_1-1-15_dutch.zip

dat ligt er aan of de upgrade naar 2.0.1 echt noodzakelijk is op dit moment maar hier heb ik even de taalbestanden toegevoegt voor 1.1.15 dutch en dutch utf8 mocht je die gebruiken...

En mocht je de overstap willen maken naar SMF 2.0.1 dan is het noodzakelijk dat je alle mods/themes de-installeerd al vorens je een upgrade zou kunnen uitvoeren, zodat je niet tegen allerlei rare zaken zou kunnen aanlopen.

House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

-Sas-

Volgens mij is het niet doodzakelijk.... Dat geeft die in ieder geval niet aan. Ik weet niet wat het verschil is als wij op 1.1.15
of 2.0.1 draaien. Als dat verder niet echt grote problemen kan geven dan hou ik het gewoon voorlopig in de gaten en ben ik al
blij dat we nu 1.1.15 erop hebben gekregen.

Thnx voor de taalbestanden  :)

Herman's Mixen

Mocht je later toch willen upgraden dan horen we dat graag dan kunnen we je verder ondersteunen, voor nu zet ik dit topic nu als opgelost.

-Sas-

Dan wil ik jullie nog wel even hartelijk bedanken voor jullie hulp!! Helemaal super. Zonder had ik hier nooit uitgekomen!
Pluim voor jullie  :D

Robert.

Herman's Mixen

Geen probleem dat zit wel snor  8)

-Sas-

Toch nog 1 laatste vraagje.... Waar moet ik die taalbestanden zetten om die update te doen? Als ik ze bij FTP onder:
Tmp==> Languase==> NL
zet... Kan ik ze daarna niet op het forum bij paketten vinden ofzo....

Herman's Mixen

/Themes/default/languages  ;)

Advertisement: