News:

SMF 2.1.6 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

'Onbekende actie' bij leden zichtbaar maken.

Started by TattooLeashed, April 05, 2012, 10:22:28 AM

Previous topic - Next topic

NanoSector

Jongens even wat rustiger aan alsjeblieft ;)

Ik zelf heb geen enkel lid behalve mezelf op mijn test forum.

Ik zal zo eens wat meer gaan onderzoeken. Desnoods sloop ik heel dat SP gebeuren uit heel Who.php.
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

TattooLeashed

Ik heb gezocht maar kan die info niet vinden :(

3 keer de hele who nagekeken.

NanoSector

Hmm sorry ik kan ook echt niet vinden waar ik het probleem moet vinden (lol)..
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

TattooLeashed

Staat die code dan helemaal niet in who?

Want jij hebt hem naar ik aanneem daar wel aangepast toch? Dus zou hij ergens moeten staan :)

Stef001

Het gekke is dat je alleen voor de ingelogde leden niet kan zien waar ze zijn, als ze als gast op het forum zijn, kan je wel zien waar ze kijken.
SMF 2.0.2 | SimplePortal 2.3.5

TattooLeashed

Stef001

Ik heb een "schone" Who.php geüpload. Ook dat maakt geen verschil
Zit dus toch ergens anders.

TattooLeashed welke mods heb jij geinstaleerd?

French

In Who.php
// Unlisted or unknown action.
else
$data[$k] = $txt['who_thisaction'] . '<a href="' . $scripturl . '?action=' . $actions['action'] . '">' . $actions['action'] . '</a>';

En dan vervolgens in Modifications.dutch(-utf8)php...deze vertaling geplaatst
$txt['who_thisaction'] = 'Bekijkt dit ';

En dit werkt althans hier,kan leden en gasten volgen

Stef001

Dan komt er bij mij te staan "bekijkt dit Portal".
Dus niet bekijkt wie is online.

TattooLeashed

French

Geen idee  :-X....Misschien heeft het hier wel mee te maken en ik weet niet of dit van toepassing is,maar staat je Portal css ook in het  door jouw gebruikte thema/css/locatie

TattooLeashed

In mijn thema map staat geen portal.css.

Wanneer ik forum/themas/insidII klik. Zou dat wel moeten dan?

French

Kan zeker geen kwaad (Maar ik beweer niet dat dit het probleem gaat oplossen  :D)
Portal css m.b.v FTP (FileZilla of iets dergelijks) kopiëren naar public_html->Forumnaam->Themes->Gebruikt Thema->css.......is per slot van rekening zo uitgevoerd....en wie weet helpt het. ;)

Stef001

Portal.css staat in al de thema`s. Ook bij andere thema`s werkt het niet.

TattooLeashed

Quote from: French on April 09, 2012, 06:37:55 AM
Kan zeker geen kwaad (Maar ik beweer niet dat dit het probleem gaat oplossen  :D)
Portal css m.b.v FTP (FileZilla of iets dergelijks) kopiëren naar public_html->Forumnaam->Themes->Gebruikt Thema->css.......is per slot van rekening zo uitgevoerd....en wie weet helpt het. ;)

Die snap ik niet. Waar vind ik de portal.css en wat bedoel je met public_html->Forumnaam?

NanoSector

Quote from: TattooLeashed on April 09, 2012, 08:12:54 AM
Quote from: French on April 09, 2012, 06:37:55 AM

Die snap ik niet. Waar vind ik de portal.css en wat bedoel je met public_html->Forumnaam?

Waar je je forum bestanden hebt neergepleurd.

TattooLeashed

Waar zit dat doorgaans dan? Gewoon onder forum in ftp? Ik kom alleen PortalStandalone tegen

French

Je Portal css bevindt zich in de SimplePortal_2.3.5.zip als je die uitpakt (unzipped),en dat bestand kopiëer je naar .....

TattooLeashed

Kun je me daar even de juiste stappen voor vertellen? Kopieren naar httpdocs/forum/theme/mijn thema?

Edit: gedaan maar geen verschil :(

Robert.

Heeft je thema een eigen Who.template.php?

Advertisement: