Optie 'Bekijk de meest recente berichten op het forum' uitschakelen. Hoe?

Started by TattooLeashed, November 05, 2013, 10:31:37 AM

Previous topic - Next topic

TattooLeashed

Ik heb de inhoud van de topics afgeschermd voor ongeregistreerde gasten. Echter merkte ik dat wanneer men op die optie, die in het kader 'statistieken' staat als gast klikt, men deze inhoud wel kan lezen. Dat wil ik graag ook afschermen. Iemand een idee hoe ik dit kan doen?

SMF 2.0.6 | SMF © 2013, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal

Herman's Mixen

Check de permissies eens voor de gasten en ontneem elk recht daar ?
helpt dat misschien ??
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

TattooLeashed

Hey TB.

Ik heb voor gasten alleen de optie 'view contactform' aanstaan. Verder alles uit. Kan het een nadien toegevoegde mod zijn? Of zit die optie standaard ingebouwd in SMF?

Heb zitten denken om die regel uit de tekstfiles te verwijderen. Dan zou het niet eer zichtbaar moeten zijn toch?

Herman's Mixen

Quote
kader 'statistieken'

Waar komt dit vandaan, SimpelPortal block code ?? of Simpelportal permissie ??

kijk eens welke mod's eventueel betrekking zouden kunnen hebben tot deze...
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

TattooLeashed

Hij staat hierbij:

Statistieken

64350 berichten in 1776 Topics door 2586 leden. Nieuwste lid: XXXXX
Laatste bericht: "Re: XXXXX" ( Vandaag om 19:08:03 )
Bekijk de meest recente berichten op het forum.
[Meer statistieken]

Volgens mij is dat SMF standaard toch?

Herman's Mixen

bekijk eens de permissies voor de leden groepen, weet niet meer hoe deze standaard heten.... maar wat we hier op sm.org gebruiken als Full Member, SMF Hero, SMF Super hero, SMF Legend... zeg maar de post gerelateerde groepen... hebben deze de permissie om de statistieken te zien ?!
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

TattooLeashed


Herman's Mixen

Aangezien ik zelf geen SMF meer gebruik, wordt het zo beetje lastig te controleren...
Maar het kan ook een Theme related probleem zijn check eens of dit ook gebeurt als je in het Default theme zit... eventueel plaats je hier ook even de mods welke allmaal zijn geinstalleerd..
om een indicatie te krijgen waar er misschien iets niet lekker gaat ?!
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

TattooLeashed

Ik ga ermee aan de slag. Hou je op de hoogte. Bedankt alvast voor de tips!

TattooLeashed

Ik liep maar zo tegen een mod aan die dit voor me regelde. Opgelost dus :)

great dane

goed opgelost ,er  zijn misschien leden die ook graag de oplossing willen weten die met het zelfde probleem zitten

je weet maar nooit

Advertisement: