Instalatie fout!

Started by borias, November 21, 2005, 09:18:51 AM

Previous topic - Next topic

xenovanis

"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."

borias

dit en de-publiceer de standaard Mambo login module van strap 4 snap ik niet want waar staat dat prescies voor dat ik de verkeerde dingen ga verwijderen!

borias

krijg nog steeds dezelfde fout

ik heb

Joomla -->> Modules en dan mod_login.php verwijderd!

is dat goed?

borias

nu zie ik ook opeens op mijn index op het Login Form

deze fout

Warning: modules_html::modoutput_xhtml(/home/jongvlaardingencom/HTML/joomla/modules/mod_login.php) [function.modoutput-xhtml]: failed to open stream: No such file or directory in /home/jongvlaardingencom/HTML/joomla/includes/frontend.html.php on line 316

Warning: modules_html::modoutput_xhtml() [function.include]: Failed opening '/home/jongvlaardingencom/HTML/joomla/modules/mod_login.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/jongvlaardingencom/HTML/joomla/includes/frontend.html.php on line 316

borias

Update

Forum pakt nu wel kan nu via joomla portal geopend worden  8) ;D

alleen het login form geeft die ene fout nog

Warning: modules_html::modoutput_xhtml(/home/jongvlaardingencom/HTML/joomla/modules/mod_login.php) [function.modoutput-xhtml]: failed to open stream: No such file or directory in /home/jongvlaardingencom/HTML/joomla/includes/frontend.html.php on line 316

Warning: modules_html::modoutput_xhtml() [function.include]: Failed opening '/home/jongvlaardingencom/HTML/joomla/modules/mod_login.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/jongvlaardingencom/HTML/joomla/includes/frontend.html.php on line 316

borias

yes hij werkt  ;D :D

maar nog een probleempje

ik heb nu nog 1 login naam om in te loggen bij administrator geldeelte en voor joomla/forum zelf
maar hoe word de gebruikersnaam 1

bijvoorbeeld

je hebt de gebruikersnaam bij administrator aangemaakt op jan en je hebt tijdens de instalatie van SMF de naam piet gekozen en ik wil onder de naam piet ook joomla gaan beheren hoe moet ik dat dan instellen?

borias

en nog een ik kan niet uitloggen bij joomla dan gaat die naar smf en komt die met deze fout

Er is een fout opgetreden !
Kan template 'main' niet laden. 


en nog een foutje

ik heb geen Usser menu meer in joomla!!!

xenovanis

Upload het bestand MOS_SMF.php (je kunt dit vinden door het zip-bestand smf_mambo3.1.tar.gz in stap 1 uit te pakken) naar de Sources directory van je forum.

In dit bestand MOS_SMF.php moet je nog het volgende aanpassen om de integratie met Joomla te voltooien:

Vind (2x):



setcookie ("sessioncookie","",-3600, "/" );


Vervang met:



    $sessionCookieName = md5( 'site'.$GLOBALS['mosConfig_live_site'] );
setcookie ($sessionCookieName,"",-3600, "/" );
"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."

borias

#48
heb ik gedaan ik heb het bestand MOS_SMF opnieuw geupload via mijn ftp en bewerkt en weeropnieuw opgeloud

maar nu heb ik het probleem

als ik op uitloggen druk logt niet uit maar ik word door gelinkt naar mijn forum   :(
(als ik via joomla probeer uit te loggen)

en dat is niet de bedoeling!

en ik heb nu wel mijn ussermenu!

maaar
als ik op iets klik in mijn usser menu moet ik hellemaal naar benede scrollen om het bijvoorbeeld de links items te bekijken!

en het komt niet netjes rechts te staan  :(

borias

ik heb

package-info.xml

in de map Forum- ->> Packages gedaan is dat goed??? en is dat de bedoeling?

en waar moet ik mambo.mod in kwijt?

en ik zie nu wel in het joomla pannel mijn andere gebruikers acount  :D

moet ik die dan gewoon superadmin maken en kan ik die andere dan verwijderen?

Aaron

Nee, je moet het installatiepakket via je forum uploaden, het Pakketbeheer regelt alles dan!

Aaron.

borias

#51
ik had hem al geinstraleerd via het forum maar ik heb hem verwijdederd en ik probeer hem nu op nieuw te instraleren maar ik krijg u deze fout(en)

dit pakket is reeds geïnstalleerd, en er is geen upgrade gevonden!

Je zult de oude versie eerst moeten deïnstalleren om problemen te voorkomen, of de maker vragen om een update.

Denk erom regelmatig backups te maken van je source bestanden en je database voordat je mods gaat installeren, zeker bij beta versies.


!!
Fout bij pakketinstallatie
Ten minste één fout is opgetreden bij de testinstallatie van dit pakket. Het wordt ten zeerste aanbevolen dat u niet doorgaat met de installatie, tenzij u weet wat u doet, en recentelijk een backup gemaakt hebt. Deze fout kan veroorzaakt zijn door een conflict tussen een reeds geïnstalleerde mod, een fout in het pakket, een pakket dat een ander pakket vereist dat u niet geïnstalleerd hebt, of een pakket dat voor een andere versie van SMF is gemaakt.
Installatie-acties
Installatieacties voor "Mambo Integration":
Installatie van deze package zal de volgende acties uitvoeren:
   Type    Actie    Omschrijving
1.    Voer aanpassing uit    ./Sources/Subs.php    Test mislukt
2.    Voer aanpassing uit    ./index.php    Succes
3.    Uitpakken Bestand    ./Sources/MOS_SMF.php



Wat moet ik nu doen???

borias

ik heb het maar geinstraleerd

maar ik heb nu weer dezelfde fout(en)!

o.a

Er is een fout opgetreden !
Kan template 'main' niet laden. 


maar als ik kijk in mijn ftp map kan ik

package-info.xml niet vinden en ik kan
mambo.mod niet vinden

en MOS_SMF.php is hellemaal leeg er staat hellemaal niks in! >:( :-X :'(

was de vorige ook al zo!

borias

#53
iniedergeval bedankt voor jullie hulp! :D,

maar ik kom er nog steeds niet uit :'(.

ik heb even zitten rommolen maar volgens mij maak ik het daarmee steeds erger  :'( :-X.

Advertisement: