News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Forum voor andere club

Started by Jacky.vdv, March 06, 2022, 08:47:58 AM

Previous topic - Next topic

Jacky.vdv

Hoi,

Ik heb een forum door iemand laten instaleren omdat ik geen ervaring heb met database etc...
Het forum was voor mijn motorclub motorvrienden.com, maar omdat er geen gebruik van gemaakt wordt zal ik het forum gebruiken voor mijn dartsclub. De database staat nu op naam van motorvrienden, is dit moeilijk om aan te passen naar de naam voor de dartsclub? Domeinnaam zal nakkadarts.be worden en wordt morgen aangekocht. Maar wat en hoe moet ik alle bestanden veranderen van motorvrienden naar nakkadarts? Alvast bedankt.





Jacky.vdv

#2
Dat is chinees voor mij  ;D
Wat ik mischien ook kan doen is de database laten zoals het is en het nieuwe domeinnaam doorverwijzen.

Ik blijf bij dezelfde host, dus het forum moet enkel een nieuw domeinnaam krijgen inplaats van motorvrienden.com wordt het nakkadarts.be.
Enkel een doorverwijzing van nakkadarts.be naar motorvrienden.com en de nodige plaatjes veranderen lijkt me voldoende of zie ik iets over het hoofd?

Jacky.vdv

Opgelost met dank aan @rjen die zo vriendelijk was om via teams mij te helpen.
Het forum en tinyportal staat terug online www.nakkavlaanderen.be

Renissi

Als Darts fan wil ik je website bekijken, maar de links zijn "dood".

Advertisement: