News:

Wondering if this will always be free?  See why free is better.

Main Menu

Web host gezocht

Started by JeroenV, March 28, 2006, 04:36:13 PM

Previous topic - Next topic

LiroyvH

Okee op die manier,
nee je post gaf het idee dat je mij met andere woorden een onbetrouwbare host vond ofzo,
gezien je post over dat je zogenaamd professionelere diensten kunt krijgen, etc, en toen begon je over andere aanbieders, dus je snapt m'n reactie wel denk ik :P

Ik weet niet hoe dit bij Hans zit natuurlijk,
maar als ik tegen een boom rijd en ik kom in het ziekenhuis dan is er niets aan de hand en blijft alles doordraaien, al lig ik in coma, de rekeningen voor server ruimte, rack ruimte, hardware, alles zal gewoon netjes worden betaald, en de administratie gaat ook netjes door.
Mocht ik overlijden dan blijft de hosting ook netjes bestaan, maar zal het wel na een jaar opgenomen worden door een ander bedrijf, die voor onze bestaande klanten dezelfde prijs zal hanteren.
Klanten zullen dus nooit problemen hebben :)

Er zijn dus wel plannen voor, maar ik hoop dat ze nooit ten uitvoer zullen worden gebracht, hehe :P
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Webrunner

#41
Maak je niet druk, ik bedoelde geen kritiek te uiten, probeer alleen mensen bewust te maken dat je ook bij hosting krijgt waarvoor je betaalt. Ik heb zelf 10 jaar ervaring in de hosting branche en heb zelf een hostingbedrijf gehad met meer dan 4000 klanten. Ik weet dus wel een beetje waar ik over praat ;)

Het klinkt alsof je de zaken goed voor elkaar hebt. Ik ben benieuwd hoe je de het technisch geregeld hebt, maar dat is voor een andere plek :)
There is a difference between knowing the path and walking the path.

=========================================
Vrouwen Power! | Sprintweb: No nonsense e-Business consultancy

LiroyvH

Okee dan,
dat klinkt zeer interessant, maar ik zal maar geen vragen gaan stellen voor het hier vol staat, zoals je zelf ook al te kennen gaf, dat is voor een andere plek ;)

Bedankt voor je reactie!! :)
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Abedie

FYI:
Quote from: computerdummy on June 10, 2006, 08:43:51 AM
Interessant die website, als de rest ook zo is, laat maar zitten dan, en volgens mij staan hun servers in amerika, tja dan ben inderdaad goeie koper uit.....

Tja, geen Amerika dus:

QuoteAl onze servers op de 2de DNS en Fallback Mailserver na, staan in het Schuberg Philis datacenter te Schiphol-Rijk. De 2de DNS server en de Fallback Mailserver staan colocated in Redbus te Amsterdam. Waardoor altijd minimaal één DNS en mailserver beschikbaar is bij storingen en werkzaamheden.

Ik ben zeer tevreden over deze host, vooral de service is snel en terzake kundig en dat ontbrak helaas bij mijn vorige hosts.


The list about Galery/CMS/Portal using SMF



A dark spot in the light is nearly seen, but a light in the darkness is seen miles away.
Try to be that light for others.

Bullcat Webhosting

Hmmmmmmmm, joepie ik ga geld overhouden binnenkort.

Boekhouder niet betalen, techneut niet betalen , dat word smullen elke dag uit eten joepie, backups ( 7dagen history + week + maand + jaar ) hoeft ook al niet meer, weer een server over met giga ruimte, kan i binnenkort ook webhosting leveren met geld toe, Load balancing doen we ook niet meer scheeld ook weer de helft aan servers.

Een éénmanszaak wil nog niet zeggen dat er ook maar 1 man werkt hoor, en als ik tegen een boom rijd, tja lees verhaal van coreISP maar door, ik doe samen met een collega ( nee niet coreISP ) ik kan op zijn servers als het moet en hij op die van mij, oja vakantie vier ik thuis, vrouw heeft cattery met 20 raskatten, beetje lastig weg gaan dan hè.

En ik lig alleen in bed als ik echt strond ziek ben en dan komt die collega in actie !!

zover mijn eurocent.


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

Abedie

Hi,

Ik heb niets tegen éénmanszaken, ik heb er zelf een, toevallig o.a. ook hosting voor een speciale groep en niet open voor iedereen.
Ik wilde alleen iets rechtzetten wat niet klopte, dat is alles.

Veel succes!
Groetjes.

The list about Galery/CMS/Portal using SMF



A dark spot in the light is nearly seen, but a light in the darkness is seen miles away.
Try to be that light for others.

Webrunner

Ik heb ook niks tegen eenmanszaken (heb er zelf 4 jaar een gehad) en ik heb ook vertrouwen in de kwaliteit van jullie dienstverlening.

Maar jullie weten net zo goed als ik dat er vele studentikoze "bedrijfjes" zijn (noem ze maar even gangkast hosters) waar je voor een appel en een ei kunt hosten die zich niet druk maken over uptime percentages, helpdesk responsetijden, technische ondersteuning, continuïteit, backups, redundante coreswitches, reduundante routers, noodstroomvoorzieningen, luchtvochtigheid, temperatuur, OS patches, peeringovereenkomsten, latency etc. etc. etc.

Mensen die er geen verstand van hebben realiseren zich niet dat er wel degelijk zoiets als kwaliteitsverschil bestaat in hosting en dat er heel wat meer bij komt kijken dan een paar servertjes in een kastje ergens op het datacenter hangen (als je het tenminste goed wil doen).

De vraag natuurlijk is: heb je die kwaliteit wel nodig als je een site host waar 2 koeien en een paardekop op komen kijken? Voor beide kwalietits niveaus is een markt, en die mag er ook zijn. Wat mij betreft moet de Aldi blijven bestaan, net zoals de Albert Hein. (en ik bedoel nu niet dat jullie Aldi hosters zijn ::) )

Sorry als ik tegen wat schenen geschopt heb, dat was zeker niet mijn bedoeling. :o
Ik proef behoorlijk wat vijandigheid als reactie op mijn post. Ik begrijp dat niet helemaal. Is het verkeerd dat ik kritisch ben en niet meteen alles voor zoete koek aanneem? Ik denk dat dat juist een goede eigenschap is. Die vijandigheid en het in de verdediging schieten wekt eerder argwaan op dan vertrouwen als je het mij vraagt.

Anyway, zoals ik al eerder zei, ik wil niemand tegen de schenen schoppen, zeker niet als we allemaal enthousiast zijn voor SMF en daarmee dus iets gemeen hebben. ;D
There is a difference between knowing the path and walking the path.

=========================================
Vrouwen Power! | Sprintweb: No nonsense e-Business consultancy

Bullcat Webhosting

Nee ik geen Aldi hoor, ik let ook op de "kleintjes" en was geen vijandigheid hoor, maar ik legde alleen een beetje komisch uit dat mijn 1 manszaak uit 3 man bestaat.

En gelukkig hoef ik met deze temperaturen niet op een zolderkamertje te zitten, en schoolgaan doe ik al een jaar of 34 niet meer :) ( oja af en toe beetje bij scholing maar dat is meer omdat je een beetje bij wil blijven !


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

LiroyvH

Quote
Maar jullie weten net zo goed als ik dat er vele studentikoze "bedrijfjes" zijn (noem ze maar even gangkast hosters) waar je voor een appel en een ei kunt hosten die zich niet druk maken over uptime percentages, helpdesk responsetijden, technische ondersteuning, continuïteit, backups, redundante coreswitches, reduundante routers, noodstroomvoorzieningen, luchtvochtigheid, temperatuur, OS patches, peeringovereenkomsten, latency etc. etc. etc.

Nou ik maak me ook duidelijk niet druk over redunante coreswitches & routers en stroom voorziening en luchtvochtigheid en temperatuur... daar hebben we de engineers van RedBus en Market Post Tower (De datacenters) voor :D
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

jacbier

Ik wil jullie wijzen op een goede hoster waar ik uitstekende ervaringen mee heb en met mij velen anderen ook. Zie http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1437

Op dit moment hebben ze actie lopen waardoor ze een flinke korting geven.

De helpdesk is tiptop en ze zijn 7/7 24 uur bereikbaar.

Zie www.alfahosting.be (je kunt gewoon via een Nederlandse bank aan hen betalingen doen).

Bullcat Webhosting

Heb je aandelen daar soms dat je een posting van een halve maand omhoog schopt ???


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

jacbier

Nee hoor, gewoon een heel tevreden klant.

Lage prijzen en een geweldig snelle plezierige en deskundige helpdesk. Zo'n combinatie kom je niet snel tegen.

Overigens ben ik gewoon op vakantie geweest.

HNHF

Nou 400 MB + 8 GB dataverkeer voor nog geen 58 eurootjes vind ik ook niet te duur, en een perfecte service en bovendien nog een snelle server ook ( bullcat webhosting )
Groetjes Martin....


Http://www.hnhf.nl/

jacbier

Alfahosting biedt "onbeperkt" dataverkeer. Dat was voor mij de voornaamste reden om over te stappen. Mijn site doet namelijk zo'n 10 tot 12 GB per maand aan dataverkeer.

Bij mijn vorige hoster kreeg ik vervelende aanvullende rekeningen omdat de site over de datalimiet ging. Bij Alfahosting weet je gewoon waar je aan toe bent.

Bullcat Webhosting

#54
onbepert bestaat niet dus, en ook niet waar je nu zit ! ga maar eens richting 100 Gb trafic wedden dat je een rekening krijgt of iets van fair use polici !

Ook zou ik wel eens de algemene voorwaarden willen zien van ze ik ben aan het zoeken maar zie niks staan!

en waar staan de servers in hemels naam ???


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

Aaron

Hans,

Allereest vind ik het niet terecht dat je Jacbier 'aanvalt' op zijn host. Het is zijn keuze, fin. Jij bent zelf ook een host, maar om een tevreden klant van een concurrent 'aan te vallen' op zijn host? Vind ik niet helemaal terecht, eerlijk gezegd. Overigens ga ik volledig akkoord met je over het "onbeperkte dataverkeer".

Wat betreft de serverlocaties: die vond ik binnen 10 seconden: http://www.alfahosting.be/alfanet.php

Quote
Technologie

Alfahosting kiest resoluut voor servers van A-kwaliteit in de meest geavanceerde datacenters van Nederland, gebruik makend van kwalitatieve netwerken.

- Schuberg Philis te Schiphol-Rijk, behoort tot de top van de beste Europese datacenters.
Alfahosting maakt gebruik van het LEASEWEB netwerk (100% Cisco powered) met 20 GB netwerk capaciteit.

- Easynet is een geavanceerd datacenter, te Schiphol-Rijk, en is speciaal gebouwd om servers met bedrijfskritische informatie in optimale conditie en veiligheid te hosten. Alfahosting maakt gebruik van het INTERNETWORX netwerk, dat volledig Cisco en Extreme Networks powered is.

Alfahosting biedt al zijn shared en reselleraccounts steeds aan op 2 types van servers van hoogwaardige kwaliteit: Dual Xeon servers met minimaal 2 GB RAM of servers met een PIV 3.0 Ghz (of hoger) processor en Hyper Threading met minimaal 1GB RAM. Bovendien hebben alle servers RAID1 Hard Drives met dagelijkse externe backups.

Op aanvraag kan de klant gehost worden op servers in de UK of de Verenigde Staten. Alfahosting maakt ook hier gebruik van de beste datacenters en netwerken zodat de verbindingen met Europa optimaal zijn.

De algemene voorwaarde staan in hetzelfde menu, ook bij 'Over ons': http://www.alfahosting.be/alg-voorwaarden.php.

Geen problemen dus, mijns insziens. Kunnen we het nu weer vriendelijk houden? :)

Bullcat Webhosting

Ok , maar het ging er in het begin 0m dat een oude topic omhoog geschopt werd, en dan kan jacbier wel zeggen dat hij op vakantie was, dat weerhoud hem nog niet ervan om te kijken waneer de laatste posting geweest is in dit topic, op deze manier lijkt het meer op een reclame toestand namelijk ~!


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

Aaron

Misschien moeten we een sticky topic voor webhosts maken? Goed idee?

LiroyvH

((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

jacbier

Quote from: Bullcat Webhosting on August 01, 2006, 06:12:14 PM
en dan kan jacbier wel zeggen dat hij op vakantie was, dat weerhoud hem nog niet ervan om te kijken waneer de laatste posting geweest is in dit topic, op deze manier lijkt het meer op een reclame toestand namelijk ~!

Sinds wanneer mag er alleen gereageerd worden op threads die niet ouder zijn dan een paar dagen?

Overigens had ik het woord onbeperkt ook tussen aanhalingstekens gezet omdat ik ook wel weet dat indien het dataverkeer echt uit de hand loopt er wel ingegrepen wordt.
Mijn punt is dat ik niet meteen een rekening krijg als het dataverkeer wat hoger is.

Advertisement: