News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Belgische Hosting..

Started by Diven, January 11, 2007, 02:21:24 PM

Previous topic - Next topic

Diven

Hey hey!
Ik ga een dezer dagen een forum online zetten, waarschijnlijk met TinyProtal..
Ik had zelf gedacht aan het Medium pakket van Intermedia, maar ik weet niet of dit wel genoeg is..
Misschien weet iemand hier een andere host met meer plaats, meer functies voor ongeveer dezelfde prijs..
Ik had gedacht aan een max. van €3/maand het eerste jaar.. Daarna zie ik wel of het een succes wordt of niet.
Dus, laat me iets weten of er nog andere goede hosts zijn! Met domein registratie aub (.com;.net of .org)

Alvast bedankt !
Sorry for my bad English, I'm from Belgium

inbetwee


Diven

Ziet er goed uit, prijzen zijn ong dezelfde, maar webruimte heb ik wel meer!
Er staat wek geen Perl en CGI bij ? (Frontpage gebrik ik niet)
Geen eigen error pages ? Over het aantal databases en subdomeinen zie ik ook al niets staan..
Moest Intermedia nu wat meer ruimte + bandbreedtehebben zat ik zeker goed, ik weet gewoon niet of 200MB genoeg is voor eenbeginnend forum..

Kent er nog iemand een andere host ?
Sorry for my bad English, I'm from Belgium

LiroyvH

Beste Diven,

Ik heb je even een PM gestuurd met een aanbieding ;)


Even voor de duidelijkheid:
Intermedia is gebaseerd in Nederland en niet in Belgie,
en one.com is gebaseerd in Denemarken ;)
Ik zelf zit ook in Amsterdam en San Jose.
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

HNHF

Http://www.bullcat.nl  heeft ook hele leuk aanbiedingen, dus vergelijken kan nooit geen kwaad he..

groetjes Martin
Groetjes Martin....


Http://www.hnhf.nl/

Diven

En Bullcat zit weer in Nederland zkr...

Noujah, het is moeilijk om hier in België een host te vinden die voor mij nu betaalbaar is..
Trouwens, ik wist niet dat Intermedia uit Nederland komt.. bedankt ;)
Sorry for my bad English, I'm from Belgium

HNHF

Hoi Diven,

De hondenschool waar bij trainen zit ook in België, hun site  ( hs-snuffel.be ) heb ik ook bij bullcat onder gebracht, het is dus geen enkel probleem om .be domein in nederland onder te brengen.
Groetjes Martin....


Http://www.hnhf.nl/

Superdaantje

Greetz
Superdaantje.nl

.
Joomlabridge.org SMF Bridge Support, Downloads and Joomla Video Tutorials

LiroyvH

Ik denk niet dat het gaat om de fysieke locatie van de servers, computerdummy,
ik denk dat het gaat om het feit dat zaken doen met een bedrijf in je eigen lang gewoon wat makkelijk gaat ook qua financiele zaken e.d. plus je hebt wat meer verzekering.

Ik zelf heb weliswaar ook een aanbieding gemaakt ondanks ik in Nederland zit,
maar ik kan wel snappen waarom mensen liever zaken doen met bedrijven in hun eigen land,
dat is gewoon makkelijker :)
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Diven

Inderdaad ;)
+ het feit dat ik (nog) geen geld kan overschrijven naar het buitenland zonder toestemming van m'n ouders enzo..
Ik mag wel betalen voor een host, maar ik denk dat ze het zelf ook beter vinden dat het binnen België is..
Sorry for my bad English, I'm from Belgium

HNHF

Giraal verkeer binnen europa is toch geen probleem meer ( BIC en IBAN nummers )  dat probleem hadden wij ook in het begin, betalen vanuit Nederland naar België, maar dat is inmiddels geen probleem meer.   Ik snap best waarom je een belgische host wilt om die reden, maar mijn bedoeling was alleen om aan te geven dat het geen probleem is waar de server van de host staat.
Groetjes Martin....


Http://www.hnhf.nl/

plaskie

http://www.dvkhosting.be/index.htm [nofollow] is een belgisch bedrijf ( Zaventem )...prijzen zijn ook niet al te hoog...

HNHF

Misschien een overbodige tip,,   De BTW is in nederland lager dan in België   scheelt toch 2%
Groetjes Martin....


Http://www.hnhf.nl/

HNHF

Nou ik heb ff gekeken, maar goedkoop is die zeer zeker niet.
Groetjes Martin....


Http://www.hnhf.nl/

Superdaantje

Hosting2go iedergeval goedkoop en bieden goede support.

hostingpakket, compleet met je eigen domeinnaam voor jaarlijks Eur. 24,- (28,56 Incl. BTW) en met Eur 2,- eenmalige opstartkosten (2,38 Incl. BTW)

- 1500 MB Webruimte (Dus 1,5GB!)
- 20 GB Dataverkeer (Dus niet Fair Use)
- Inclusief Domeinnaam
- .nl .com .net .org .info en .eu
- Optioneel Application Pack
- Onbeperkt POP3/IMAP accounts
- Plesk 7.5 Control Panel
- Frontpage Extensies
- Spamfilter en Virusscanner
- Webmail, 10 MySQL Databases
- PHP (Met GD), Perl, ImageMagick
Greetz
Superdaantje.nl

.
Joomlabridge.org SMF Bridge Support, Downloads and Joomla Video Tutorials

plaskie

ik weet uit ervaring dat je zeker moet opletten met alleen maar naar "goedkoop" te zien...
ik heb ook een aantal maanden een echt goedkope hosting gehad, maar uiteindelijk bleek dat het forum meer niet dan wel bereikbaar was + de snelheid was bedroevend laag...
het is jammer dat bij wijze van spreken "janneke en mieke" zich geroepen voelt om hosting bedrijvjes op te starten, de mensen laten betalen voor een jaar en dan pas wordt het duidelijk dat het echt wel amateurs zijn...
ik ben bereid om dat ietsje meer te betalen voor een degelijke service, bereikbaarheid en snelheid...

Superdaantje

Bijdeze hosting2go is geen klein bedrijfje ;)
Greetz
Superdaantje.nl

.
Joomlabridge.org SMF Bridge Support, Downloads and Joomla Video Tutorials

Piindaa

Quote from: Livebox on January 13, 2007, 06:20:17 AM
Hosting2go iedergeval goedkoop en bieden goede support.

hostingpakket, compleet met je eigen domeinnaam voor jaarlijks Eur. 24,- (28,56 Incl. BTW) en met Eur 2,- eenmalige opstartkosten (2,38 Incl. BTW)

- 1500 MB Webruimte (Dus 1,5GB!)
- 20 GB Dataverkeer (Dus niet Fair Use)
- Inclusief Domeinnaam
- .nl .com .net .org .info en .eu
- Optioneel Application Pack
- Onbeperkt POP3/IMAP accounts
- Plesk 7.5 Control Panel
- Frontpage Extensies
- Spamfilter en Virusscanner
- Webmail, 10 MySQL Databases
- PHP (Met GD), Perl, ImageMagick


Wat bedoel je met : - 20 GB Dataverkeer (Dus niet Fair Use) dat dus niet fair use ? :P

Superdaantje

je mag 20 gig data verkeer hebben.

Wat de term fair use betekend kun je vinden met Google  ;D
Greetz
Superdaantje.nl

.
Joomlabridge.org SMF Bridge Support, Downloads and Joomla Video Tutorials

plaskie

Quote from: Livebox on January 13, 2007, 07:57:07 AM
Bijdeze hosting2go is geen klein bedrijfje ;)

ik visseerde niet echt een van de opgegeven hostings hier hoor..een mens kan ze niet allemaal kennen...
ik deelde alleen maar mijn ervaringen...en trouwens het is niet alleen een goede service die telt...
de uptime tijd en vooral de snelheid spelen een grote rol bij de forums die ik online heb staan...heb er eentje gehad dus die soms met hele dagen bijna niet te bereiken was, of de ene moment wel en de volgende weer niet...
een ander forum staat bij een host waar ik behoorlijk wat betaal, maar op ong. 1 jaar tijd nog nooit onbereikbaar geweest...

Advertisement: