Advertisement:

Author Topic: Error en 1gb.cc  (Read 18016 times)

fol2dtis

• Guest
Error en 1gb.cc
« on: April 17, 2007, 05:07:55 PM »
Bones! Resulta que tinc un fòrum penjat a 1gb.cc, i han implementat publicitat a la capçalera del web. Des que ho han posat no funciona el fòrum, i pel què he vist deu passar en cada fòrum allotjat en aquest servei. A veure si em podeu dir quin és el problema. Els errors que em dóna són aquests:

Warning: file_exists() [function.file-exists]: open_basedir restriction in effect. File(/home/www/celsan.freehostia.com) is not within the allowed path(s): (/home/elceller:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php:/tmp) in /home/elceller/public_html/Settings.php on line 59

Warning: file_exists() [function.file-exists]: open_basedir restriction in effect. File(/home/www/celsan.freehostia.com/Sources) is not within the allowed path(s): (/home/elceller:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php:/tmp) in /home/elceller/public_html/Settings.php on line 61

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/elceller/public_html/Settings.php:59) in /home/elceller/public_html/Sources/Subs-Auth.php on line 312

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/elceller/public_html/Settings.php:59) in /home/elceller/public_html/Sources/Subs-Auth.php on line 313

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/elceller/public_html/Settings.php:59) in /home/elceller/public_html/Sources/Subs-Auth.php on line 314

[Aquí hi surt el banner de Google]

Connection Problems
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.

Offline Sharp Spike

• Jr. Member
  • **
Re: Error en 1gb.cc
« Reply #1 on: July 06, 2009, 12:12:14 PM »
Hola, ¿encara necessita ajuda amb aquest problema?
People say I don't listen or something...crazy.