News:

Want to get involved in developing SMF, then why not lend a hand on our github!

Main Menu

Error list na upgrade

Started by HNHF, December 30, 2004, 01:24:20 AM

Previous topic - Next topic

HNHF

Martin       Vandaag om 06:39:51
Pas filter toe: Toon alleen de foutmeldingen van dit IP adres       Pas filter toe: Toon alleen de foutmeldingen van deze sessie a0b0b77169b310a7590ca25e97eae9bd
Pas filter toe: Toon alleen de foutmeldingen van deze URL http://www.computerdummy.nl/yabbsm/index.php?action=admin
Pas filter toe: Toon alleen de fouten met hetzelfde bericht
8: Undefined offset: 120
Bestand: /usr/home/martin/public_html/yabbsm/Themes/default/Admin.template.php (eval?)
Regel: 371

Pas filter toe: Toon alleen de foutmeldingen van deze gebruiker Martin    Vandaag om 06:39:51
Pas filter toe: Toon alleen de foutmeldingen van dit IP adres       Pas filter toe: Toon alleen de foutmeldingen van deze sessie a0b0b77169b310a7590ca25e97eae9bd
Pas filter toe: Toon alleen de foutmeldingen van deze URL http://www.computerdummy.nl/yabbsm/index.php?action=admin
8: Undefined offset: 1201
Bestand: /usr/home/martin/public_html/yabbsm/Themes/default/Admin.template.php (eval?)
Regel: 372

Pas filter toe: Toon alleen de foutmeldingen van deze gebruiker Martin    Vandaag om 06:39:51
8: Undefined offset: 1200
Regel: 373

Dit is maar een greep uit de error list  die lijst wordt alleen maar langer en langer...

Dit is gekomen nadat ik mijn forum geupgrade hebt van smf 1.0 ( preview ) naar  de final versie...

Wat kan de oorzaak zijn zodat ik dat kan verhelpen....

Groetjes Martin
Groetjes Martin....

Http://www.hnhf.nl/

HNHF

Heeft niemand hier last van of ben ik de enigste????

Groetjes Martin
Groetjes Martin....

HNHF

Begin me nu toch sterk af tevragen wat het nu is om Charter Member te zijn.

Sta gewoon in de kou dus, niemand die een oplossing weet.

Ik weet voor 100% zeker dat meer mensen hier last van hebben of gaan krijgen....

Het betreft de Thema's  :  Helios en de Longhorn waarvan ik dus nu weet dat deze niet goed werken met de FINAL versie.

Ik heb het reeds geprobeerd op de engelse afdeling support te krijgen, maar heb gewoon veel moeite met die engelse taal.

Groetjes Martin
Groetjes Martin....

Compuart

Zijn de thema's wel gemaakt voor de 1.0 final versie? Zo niet, dan sluiten waarschijnlijk de templates niet aan bij de taalbestanden.
Hendrik Jan Visser
Former Lead Developer & Co-founder www.simplemachines.org
Personal Signature:
Realitynet.nl -> ExpeditieRobinson.net / PekingExpress.org / WieIsDeMol.Com

HNHF

Hoi Compuart,

Dat denk ik niet dat ze voor de final gemaakt zijn, maar dat zijn ze ook niet voor de Preview versie en daar deden ze het wel goed onder.

De Longhorn is dacht geupdated tot de versie RC1 en dat geldt eigenlijk ook voor de Helios Thema (rc2).

Maar zoals gezegd, deze deden het dus goed onder de Preview versie ( de laatste versie ).

Groetjes Martin
Groetjes Martin....

Compuart

Tussen de preview en de final version zitten toch wel weer wat verschillen.

De foutmeldingen zou je stuk voor stuk kunnen bij langs kunnen gaan en fixen. Je zult dan de genoemde regels moeten opzoeken regels 371,372 en 373 van Admin.template.php en kijken of de taal variabelen wel bestaan.
Hendrik Jan Visser
Personal Signature:

xenovanis

Ik krijg dezelfde melding binnen:

8: Undefined index:
Bestand: /data/members/paid/t/a/taxibalk.nl/htdocs/forum/Themes/Blue Dragon/BoardIndex.template.php (eval?)
Regel: 148

En dan alleen voor regel 148. Maar daar staat alleen een echo ' Wat kan daar fout aan zijn?
"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."

HNHF

Hoi Compuart.

Ik heb geprobeerd wat je zei ( betreffende regel opzoeken en fixen )

Bestand: f:\easyphp1-7\www\yabbsm\Themes\default\Errors.template.php (eval?)
Regel: 385

Maar deze REGEL bestaat niet eens.
Het gekke is, ik heb dan Helios als standaard staan en toch gaat ie naar de Errors.template.php  van de defeault thema???

Ik heb die Errors.template.php van Default theme maar de Helios theme ( dummygold ) gekopieerd.
Met dit als resultaat.

Martin   Vandaag om 08:07:25 

http://amd2400/yabbsm/index.php?action=viewErrorLog 
Bestand: f:\easyphp1-7\www\yabbsm\Themes\dummygold\Errors.template.php (eval?)

8: Undefined offset: 120
Regel: 386

8: Undefined offset: 1201
Regel: 387

Maar de regels 385 t/m 387 bestaan niet hij gaat maar tot regel 141.

Groetjes martin
Groetjes Martin....

Compuart

Bij sommige errors is het helaas niet makkelijk na te gaan uit welk bestand ze komen. Lang niet altijd klopt de naam van het bestand wat er bij staat. Kijk daarom ook in de template dat bij de specifieke actie/pagina hoort.

Bijvoorbeeld:
Quote from: computerdummy on December 31, 2004, 02:04:58 AM8: Undefined offset: 1200
Bestand: f:\easyphp1-7\www\yabbsm\Themes\default\Errors.template.php (eval?)
Grote kans dat je bij deze error in Display.template.php de tekststring $txt[1200] o.i.d. vindt.
Hendrik Jan Visser
Personal Signature:

johan z

Ook ik krijg van deze foutmeldingen, wat is er aan te doen of wat staat er fout in mijn forum?

1 van de meldingen: 8: Undefined offset: 801
Bestand: /home/johan/public_html/testforum/Themes/default/Errors.template.php (eval?)
Regel: 299

Of waar kan ik anders het foutenlog uitzetten.
Met vriendelijke groet, Johan

xenovanis

Het heeft volgens mij te maken met het feit dat je thema nog niet is aangepast naar versie 1.0.
"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."

LiroyvH

Quote from: computerdummy on December 30, 2004, 07:53:29 AM
Begin me nu toch sterk af tevragen wat het nu is om Charter Member te zijn.

Sta gewoon in de kou dus, niemand die een oplossing weet.

Ik weet voor 100% zeker dat meer mensen hier last van hebben of gaan krijgen....

Het betreft de Thema's : Helios en de Longhorn waarvan ik dus nu weet dat deze niet goed werken met de FINAL versie.

Ik heb het reeds geprobeerd op de engelse afdeling support te krijgen, maar heb gewoon veel moeite met die engelse taal.

Groetjes Martin

Even als reactie op dit:

Je kan niet verwachten van "normale" leden dat ze hier sneller antwoorden omdat je charter member bent ::)
Daar moet je in het charter gedeelte voor posten denk ik ;)
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

HNHF

Hoi XDR,

Zoals ik al aangegeven had/heb heb ik gewoon veel moeite met de engelse taal, das ook de reden dat ik het hier plaats....

Groetjes Martin
Groetjes Martin....

johan z

Quote from: xenovanis on January 08, 2005, 07:16:03 PM
Het heeft volgens mij te maken met het feit dat je thema nog niet is aangepast naar versie 1.0.
Hoe kan ik dat evt doen?
Met vriendelijke groet, Johan

LiroyvH

Quote from: computerdummy on January 09, 2005, 01:19:44 AM
Hoi XDR,

Zoals ik al aangegeven had/heb heb ik gewoon veel moeite met de engelse taal, das ook de reden dat ik het hier plaats....

Groetjes Martin

Ja okee, kan begrijpen waarom je het hier plaatst,
typt ook een stukje sneller waarschijnlijk,
maar toch, /me blijft vasthouden aan wat ik zei :P

succes met het oplossen van je probleem!
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

xenovanis

Quote from: johan z on January 09, 2005, 04:59:38 AM
Quote from: xenovanis on January 08, 2005, 07:16:03 PM
Hoe kan ik dat evt doen?

Volgens mij is dat per thema verschillend. Aangezien het bij mij alleen style.css en nog een paar kleine wijzigingen in index.template.php betrof heb ik een kopie gemaakt van het 1.0 default theme en daar style.css naar toe gekopieerd, samen met alle afbeeldingen  die ik aangepast heb en opnieuw de wijzigingen in index.template.php doorgevoerd.
Als je het standaard thema wilt aanpassen kun je het beste hier een kopie van maken en dat aanpassen, zodat je het origineel behoudt. Het kan zijn dat je anders bij upgrades problemen krijgt.

Herman's Mixen

kan zijn dat je php niet helemaal goed geparsed wordt op een windows bak
probeer het eens op een linux bak eventueel je host provider ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: