News:

Want to get involved in developing SMF? Why not lend a hand on our GitHub!

Main Menu

Uploaden gaat niet goed (Je sessie is verlopen)

Started by 1site4me.eu, November 12, 2008, 01:20:10 PM

Previous topic - Next topic

1site4me.eu

Dit krijg ik te zien als ik een file wil uploaden:

Er is een fout opgetreden bij het versturen van dit bericht.
Je sessie is verlopen. Verstuur je bericht nog een keer.
Geen onderwerp ingevuld.
Het bericht is leeggelaten.

Het is een bestand van 25 mb.
Heb bijlagen en avatars ook al verhoogd naar 150 mb maar dan gaat het nog niet.
Wie weet er raad mee?

Bedankt alvast

Aaron

Duurt het uploaden langer dan de sessietijd? Standaard staat het limiet op ongeveer 48 minuten.

1site4me.eu

Nee, krijg dit te zien na een minuut of 2 / 3
Maar waar kan ik die instellingen vinden voor de sessie tijd?

Heb trouwens ook nog een ander probleem en dat is het instaleren van de mod/Ad Managment.
moet de ftp invullen en map, maar dan nog lukt het niet.
vraag me ook af als ik ze uitpak en dan 1 voor 1 in een map op de server zet, alleen in welke map?
met Cute ftp kom ik er wel gewoon op?

Bedankt alvast voor jullie hulp.

R

Herman's Mixen

dit is misschien een klein bugje in 1.1.7 ik had namelijk het zelfde na het volgende te doen was ik er vanaf

ga naar je admin panel --> packages --> opties --> Alle bestanden schrijfbaar zijn.--> druk de GA/GO button.

Probeer het nu nog eens ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

1site4me.eu

Thanx, doet het nu wel, alleen nog even er achter komen hoe ik nu verder moet om er advertenties op te krijgen :D

Weet je misschien ook nog een oplossing voor de sessie timeout.

Bedankt,
R

Herman's Mixen

leeg via phpmyadmin de smf_sessions table en verwijder via je browser de cookies
probeer daarna even opnieuw in te loggen en via F5 je browser te verversen... zodat je pagina niet meer uit de cache komt !  ;)

House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

1site4me.eu

Dank je, zal het vanavond proberen, en voor wat betreft de mod/Ad Managment, ik zie niks staan onder de kolom config.
Hij is wel geinstaleerd maar zie hem er niet tussen, zal het wel weer verkeerd gedaan hebben.

Gr, R

Herman's Mixen

kopieer de inhoud van modifications.english.php naar modifications.dutch.php ;)

1site4me.eu

Helaas, noem me maar een leek, maar kan (modifications.english.php naar modifications.dutch.php )
niet vinden.

Heb ook de (smf_sessions table) geleegd maar kon toen een aantal dingen niet meer en heb dus een BCK terug gezet.

Wederom bedankt voor je hulp.

Gr, r

Herman's Mixen

/Themes/default/languages  ;)

daar vind je de bijde bestanden, na de sessie table geleegt te hebben even je browser cookies etc weggooien daarna even opnieuw inloggen als admin moet voldoende zijn
!

1site4me.eu

Beste Burglar,

Helaas, wat ik ook doe de Mod ad lukt niet en zo ook niet de grotere bestanden.
Tot 10 mb gaat het nog wel maar daarna:

Je sessie is verlopen. Verstuur je bericht nog een keer.
Geen onderwerp ingevuld.
Het bericht is leeggelaten.

Iig bedankt, ik wacht wel op SwD pro 4

Gr, R

1site4me.eu

Zag wel in de database dat het maar 8197 kb mocht zijn, misschien verklaard dat een hoop, maar waar kan ik dat verhogen, in smf beheer helpt het niet dus moet het ergens in de DB zijn?

Advertisement: