News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Krijg er geen Google ads op

Started by 1site4me.eu, November 19, 2008, 08:55:49 AM

Previous topic - Next topic

1site4me.eu

Na wat tips van een mede forum gebruiker lukt me het nog steeds niet om ads te plaatsen op mijn forum.
Heb nu thema Vintage maar wat ik ook probeer ik kan er niks veranderen.
Graag zou ik boven in iets anders willen zetten iets van een eigen logo of ads, maar hoe?

Bedankt voor jullie hulp.

_Ziggy_

Je moet gewoon even een zoekactie doen op dit forum naar "Google ads". Er staan ongelooflijk veel verschillende manieren op hoe dat je dit aan moet pakken.
Bluesforum.com   2.0                     Bluesforum.nl   2.0
Rockabilly-forum.com   2.0              Bluesharp.nl   2.0
Bungalowpark-forum.nl   2.0        Eee pad forum   2.01
Cristiano Ronaldo   2.02              Lockout Tagout   2.02


Looking to buy existing forums, send pm.

Herman's Mixen

het ligt er aan hoe je ads wilt toevoegen op de simple manier de ad mod van jerm voor een meer advanced en optionele manier ad server van openx de opvolger van phpadsnew ;) deze laatse vergt iewat meer knowhow
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

EdwinK

Ik gebruik nu al geruime tijd de ad-mod die hier al eens eerder is genoemd, en die bevalt me prima. Makkelijk te configureren, en binnen een paar minuten werkend. Maak zelf gebruik van diverse ad-providers om de verschillende mogelijkheden uit te testen. Kijk maar eens op mijn site.

Hoe het andere systeem werkt weet ik niet, maar lijkt me dat je daar wel enige kennis van php en/of html voor nodig hebt.

Suc6.
|| foto-site ||

1site4me.eu

Ik heb deze gebruikt "ad mod van jerm " maar zie links in het config vak geen verandering.
Kan dat misschien te maken hebben dat ik een ander theme heb dan de default?
Hij geeft wel aan geinstalleerd te zijn?

Herman's Mixen

Jahzeker je dient je thema aan te passen zodat ie wel met de ads overweg kan
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

1site4me.eu


Advertisement: