Er is iets foutgegaan bij het wegschrijven van je bijlage, probeer het aub. nog

Started by Rat1972, February 13, 2005, 11:19:03 AM

Previous topic - Next topic

Rat1972

Ik heb een probleem met mijn attachments.
Normaal deed hij het perfect en ik heb er niks aan veranderd (instellingen) ook de rechten niet aangepast.
Maar sinds kort krijg ik deze melding.

Er is iets foutgegaan bij het wegschrijven van je bijlage, probeer het aub. nog eens.

Wat kan ik hieraan doen?

Kris


Rat1972

Suffix???
Bestand is in iedergeval niet te groot. 11kb en hij doet het bij elk lid en elke bestandgroote
Schuifruimte is verre van vol. Ik zit nog niet aan de 50 mb van de 40 gig die ik op de schijf mag gebruiken.

Maar heel raar, deed het altijd, we hebben niks veranderd, niet gechmod (staat nog op 777)en toch doet ie het ineens niet meer. Vaag

Bullcat Webhosting

En als je het dan weer probeerd ?? gaat het dan wel goed of nog niet , en heb jij alleen het probleem of heeft iedereen het op je forum ?


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

Kris

Quote from: Rat1972 on February 13, 2005, 02:39:42 PM
Suffix???
Bestand is in iedergeval niet te groot. 11kb en hij doet het bij elk lid en elke bestandgroote
Schuifruimte is verre van vol. Ik zit nog niet aan de 50 mb van de 40 gig die ik op de schijf mag gebruiken.

Maar heel raar, deed het altijd, we hebben niks veranderd, niet gechmod (staat nog op 777)en toch doet ie het ineens niet meer. Vaag


Er kan aan de upload via php een maximum gekoppeld worden, misschien dat deze moet worden aangepast. Toevallig een windows host?

Rat1972

Quote from: Hans_de_Echte on February 13, 2005, 05:11:40 PM
En als je het dan weer probeerd ?? gaat het dan wel goed of nog niet , en heb jij alleen het probleem of heeft iedereen het op je forum ?

Ik blijf deze melding krijgen, net als de andere leden.


@kris
Weet je hoe je dat moet aanpassen toevallig? Want dan zal ik dat eens proberen.

Herman's Mixen

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)


Bullcat Webhosting



Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

Rat1972

en dat doe ik dus niet......
damn. Vind het wel raar, want op mijn vorige forum (phpbb) had ik totaal nergens last van.
De avatarsuploaden is ook geen probleem, het is alleen de attachments.
Volgens mij ligt het dus niet aan de upload van de server.

xenovanis

Het kan zijn dat je host iets veranderd heeft aan de instellingen, zou je even kunnen navragen.
"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."

Kris

Gooi eens wat attachements weg en kijk daarna of je iets kan uploaden van dezelfde grootte.

Advertisement: