News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

Avatar blijven onzichtbaar

Started by cyberkillmouseky, February 16, 2005, 09:51:54 PM

Previous topic - Next topic

cyberkillmouseky

In het Forum gebruik van avatars van een url op toegestaan staan, met max toegstaande grote en dat anders het aangepast wordt naar max. afmetingen.
Voor mij, partner en adim de avatar in aparte dirc. geupload en staan bij gewoon op het web waar ook het  forum staat en een map met afbeeldingen voor het forum en website.
Enkel je kan aangegeven waar vandaan de avatar op gehaald en  gebruikt kan/moet worden, maar het zegt dan doe het lekker zelf  >:(
Dus vraag is klopt het dat zoals wij voor een aantal mensen de avatar beschikbaar via het web hebben staan, het zou moeten werken?  ???
Maar wat kan ik nog verder doen om ze toch zichtbaar te krijgen?

Heb bijvoorbeeld hier de zelfde in gebruik, die van exact de zelfde lokatie komt en wel werkt.
Heb al in het beheer deel, gebruik avatars uit gezet opgeslagen, en het weer opnieuw op toestaan via url gezet.
Soms wil dat wel is werken, maar in dit geval dus niet.  :-\
En heb nu al van de eerste de vraag, "waarom zijn avatars niet te plaatsen?" Men weet dat ze zelf de gewenste avatar op het web neergezet moet worden en ze de locatie daarvan moeten opgegeven. (ook zo ingesteld in het beheerscherm).
Daar wij daar geen ruimte voor beschikbaar  stellen, willen wel ruimte houden om medische artikelen en politieke besluiten te kunnen plaatsen die nuttig zijn voor doelgroep. Dus wij gaan geen ruimte maken om avatars op te slaan voor derde, kunnen we zelf goed genoeg gebruiken zonder extra ruimte te moeten inkopen.

Kent iemand dit probleem, of heeft iemand nog een idee wat ik nog kan uit doen om het te laten werken?

Cyberkillmouseky aka Monique
CRPS en CP, Chat en forum door en voor crps type 1 en chronisch pijnpatienten. Voor zowel patiënten, partners, ouders en kinderen van doelgroep en geintresseerde in omgaan en leven met chronisch pijn en invaliderende ziektes

Advertisement: