Users niet posten in een board, maar wel kunnen zien

Started by gerben, April 11, 2005, 05:23:20 PM

Previous topic - Next topic

gerben

Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.
Het is zo: Ik heb een forum [nofollow], en al met een aantal topics (alleen nog niet veel leden, maar dat komt wel ;))

Nu heb ik ook een board gemaakt met mededelingen van de crew [nofollow], en in dit topic wil ik graag dat alleen de crew (mods en admin{s}) in dat board kunnen schrijven, maar dat users dit board wel kunnen zien, maar niet in kunnen posten.

Groet gerben.

Burpee

Beheer > Functies voor leden > Bewerk permissies > Permissies per board > Schakel om naar: Lokaal > De permissies zo aangeven als jij wilt.

gerben

Quote from: Burpee on April 12, 2005, 08:01:38 AM
Beheer > Functies voor leden > Bewerk permissies > Permissies per board > Schakel om naar: Lokaal > De permissies zo aangeven als jij wilt.

Het is mij gelukt! :D
Bedankt. :)

Burpee

Mooi :D

Ik heb trouwens alle Suske en Wiske stripboeken van #67 tot #280 en nog een aantal heruitgaven hier in huis, evenals een aantal uitgaven buiten de standaardserie om, en ik heb ze allemaal 7 keer gelezen ;)

gerben

Quote from: Burpee on April 18, 2005, 07:30:24 AM
Mooi :D

Ik heb trouwens alle Suske en Wiske stripboeken van #67 tot #280 en nog een aantal heruitgaven hier in huis, evenals een aantal uitgaven buiten de standaardserie om, en ik heb ze allemaal 7 keer gelezen ;)

Lijkt mij een mooie verzameling! ;)
Allemaal 7x lezen, daar doe je denk ik wel een paar jaar over :)

Advertisement: