News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Users niet posten in een board, maar wel kunnen zien

Started by gerben, April 11, 2005, 05:23:20 PM

Previous topic - Next topic

gerben

Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.
Het is zo: Ik heb een forum [nofollow], en al met een aantal topics (alleen nog niet veel leden, maar dat komt wel ;))

Nu heb ik ook een board gemaakt met mededelingen van de crew [nofollow], en in dit topic wil ik graag dat alleen de crew (mods en admin{s}) in dat board kunnen schrijven, maar dat users dit board wel kunnen zien, maar niet in kunnen posten.

Groet gerben.

Burpee

Beheer > Functies voor leden > Bewerk permissies > Permissies per board > Schakel om naar: Lokaal > De permissies zo aangeven als jij wilt.

gerben

Quote from: Burpee on April 12, 2005, 08:01:38 AM
Beheer > Functies voor leden > Bewerk permissies > Permissies per board > Schakel om naar: Lokaal > De permissies zo aangeven als jij wilt.

Het is mij gelukt! :D
Bedankt. :)

Burpee

Mooi :D

Ik heb trouwens alle Suske en Wiske stripboeken van #67 tot #280 en nog een aantal heruitgaven hier in huis, evenals een aantal uitgaven buiten de standaardserie om, en ik heb ze allemaal 7 keer gelezen ;)

gerben

Quote from: Burpee on April 18, 2005, 07:30:24 AM
Mooi :D

Ik heb trouwens alle Suske en Wiske stripboeken van #67 tot #280 en nog een aantal heruitgaven hier in huis, evenals een aantal uitgaven buiten de standaardserie om, en ik heb ze allemaal 7 keer gelezen ;)

Lijkt mij een mooie verzameling! ;)
Allemaal 7x lezen, daar doe je denk ik wel een paar jaar over :)

Advertisement: