News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

"Gelogd" melding, uit te schakelen ?

Started by CapadY, October 08, 2009, 04:18:05 AM

Previous topic - Next topic

CapadY

Rechts onderaan elk bericht staat de melding "Gelogd".
Er staat mij iets van bij dat er een optie is om deze melding in de berichten uit te schakelen ik kan alleen niet vinden waar.
Wie helpt ?

SMF2 RC1.2

John
Please, don't PM me for support unless invited.
If you don't understand this, you will be blacklisted.

Herman's Mixen

Gelogd houd in dat het Ip-adres van de persoon in kwestie wordt onthouden/gebruikt om misbruik te voorkomen.

Alleen Admins en Team leden die deze Ip-adressen dienen te kunnen zien kunnen hier dan ook gebruik van maken om te bannen op Ip-adres of melden van Ipadres aan de provider/Gerechtelijke instellingen.
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

CapadY

Ik weet wat het inhoud, ik wil het loggen op zich ook niet uitschakelen, ik wil alleen de tekst "Gelogd" niet meer getoond hebben in de berichten van "gewone" leden. Ik dacht eigenlijk dat dit een setting was in het Admin panel maar kan het niet vinden.
Please, don't PM me for support unless invited.
If you don't understand this, you will be blacklisted.

Herman's Mixen

hm oke in dat geval zou je het inderdaad uit kunnen filteren in display.template.php
er is geen setting voor.
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

CapadY

Dank je, ga ik daar even mee aan de slag :)

John
Please, don't PM me for support unless invited.
If you don't understand this, you will be blacklisted.

Advertisement: