[Pomoc] Kako da promenim izgled menija i nekih stvari

Started by Lanmi, January 06, 2013, 12:40:19 PM

Previous topic - Next topic

Lanmi

Zeleo bih da promenim izgled menija, prozora i trake.
Ja na mom forumu imam klasican meni , a zeleo bi da izgleda drugacije.
Neznam kako da pojasnim , pa evo slika:

Moj meni:

Meni koji zelim da uradim:

Potom zeleo bih da izmenim boju prozora na pocetnoj strani , a i da tako bude i u drugim delovima gde se javlja taj prozor.

Boju trake iznad grupe podforuma , mislim traku na kojoj pise ime foruma , naprimer "Forum novosti" i dole ima par podforuma i da uradim da ta traka nebude zaboljena , nego ravna sa strana.
I zeleo bih uraditi da mi svaki post bude uokviren , evo slike:

Sve sto treba recite , ja cu postaviti.
Posto sam pocetnik pa neznam koje kodove da postovaim.
Unapred hvala.

Skipper.

Najbolje da postaviš link do foruma ili da kažeš o kojoj se temi radi :)
It's very simple. Scissors cuts paper, paper covers rock, rock crushes lizard, lizard poisons Spock, Spock smashes scissors, scissors decapitates lizard, lizard eats paper, paper disproves Spock, Spock vaporizes rock, and—as it always has—rock crushes scissors.

Skipper.

Bitno je da umeš da ukloniš copyright teme iz footera a da promeniš neke osnovne stvari ne umeš.
It's very simple. Scissors cuts paper, paper covers rock, rock crushes lizard, lizard poisons Spock, Spock smashes scissors, scissors decapitates lizard, lizard eats paper, paper disproves Spock, Spock vaporizes rock, and—as it always has—rock crushes scissors.

Lanmi

Quote from: Skipper. on January 06, 2013, 02:57:18 PM
Bitno je da umeš da ukloniš copyright teme iz footera a da promeniš neke osnovne stvari ne umeš.

To je stari dizajner izmenio , a ja neznam kako da vratim.
Da znam to , sigurno bi znao i ovo.

Branko.

Strong people don't put others down, they lift them up.
A clever person solves a problem. A wise person avoids it.

Lanmi

Ma izmenio je temu , ali i ovo ko je napravio i to , zahvale.