Problemen met posten na bijwerken van SMF 2.0.11 naar SMF 2.0.12

Started by -Sas-, October 15, 2016, 01:41:16 PM

Previous topic - Next topic

-Sas-

Ik weet niet of meer mensen dit probleem kennen?

Vanmiddag zag ik in het beheerscherm de mededeling:
Je gebruikt nog een oude versie van SMF, die nog fouten bevat die inmiddels zijn verbeterd. Het wordt je aangeraden om zo spoedig mogelijk je forum bij te werken naar de recentste versie. Het duurt slechts enkele minuten!

We draaien nu op SMF 2.0.11. Na dit gezien te hebben, heb ik dus deze update gedaan. Er leek niks mis te zijn. Toch was het ineens wel erg rustig  ::) Nu blijkt dus dat mensen op het forum wel een bericht zelf kunnen posten. Maar als ze reageren op bestaande berichten gaat dit dus niet altijd goed. Ze hebben dan op "reageer" geklikt, hun bericht getypt,  maar als ze dan op verzenden klikken gaat het niet. Er komt dan in een rode waarschuwingsbalk te staan:
Er is iets mis gegaan met het verzenden van dit bericht
Het berichtveld is leeg gelaten.


Maar dat klopt dan niet. Ik heb de update er maar vlug weer afgehaald en alles doet het nu weer. Maar eigenlijk zou het denk ik wel goed zijn de update wel te doen. Is dit probleem bekend en wat kan ik ermee?

Robert.

Wat voor mods gebruik je? Heb je de pakketbeheerder gebruikt om te updaten? Zo ja, gaf deze fouten aan?

-Sas-

Ik kreeg geen foutmelding bij het updaten. Alle testen waren goed.

We hebben de volgende mods:
Googlebot & Spiders Mod
Lots_o_Smileys
Users Online Today
SMFShop
Say Thanks
Embed Facebook BBCode
Yet Another YouTube BBCode Tag
SMF Arcade

SMFPacks Shoutbox (deze is pas geïnstalleerd nadat we de update hebben geprobeerd te doen. Was dus nog niet van toepassing)

Robert.

Gaat het hierbij om berichten waar alleen een
'
'[facebook]http://facebook.com/nogwatnogwat/[/facebook]'
'Ik ben een normale post.'

Advertisement: