News:

Want to get involved in developing SMF, then why not lend a hand on our github!

Main Menu

kan ik er een teller op zetten?

Started by tijgerangel, November 13, 2005, 10:07:44 AM

Previous topic - Next topic

tijgerangel

Aaron

Ja, dat kan uiteraard. :P

Ik neem aan dat je wilt weten hoe? Via Beheer -> Huidig thema instellen -> Bewerk index.template.php kun je de 'wrapper' van het forum bewerken. Zoek een plekje bij bijvoorbeeld de copyrights om je code neer te zetten, voorbeeld:

echo '<td>
<!-- script van NedStat --->
<script language="JavaScript" src="blaat.js"></script>
<!-- einde script van NedStat --->
</td>';

tijgerangel

gelukt,je ziet hem wel niet,maar hij telt toch,wel niet altijd,maar ja dan heb ik  er toch een richtlijn van hoeveel keer hij bekeken wordt.......bedankt!

Aaron

Graag gedaan! Maar nog wel een opmerking, er zit ook standaard een statistiekfunctie in SMF, die je aan kunt zetten door "Schakel hits in (statistieken moet aan staan!)" bij Features en opties aan te zetten. :) Dan heb je geen externe teller nodig, en dat is ook veel nauwkeuriger.

Maar ik kan me voorstellen dat je liever een tellertje gebruikt dat én je site, én je forum tegelijkertijd telt.

Aaron.

tijgerangel

hey,

de statstieken zijn,maar ik kna niet zien hoeveel er ons komen bezoeken en de teller die ik nu heb,kan ik zelf zien hoe ze komen op ons forum,waardoor ze komen 'bezoeken'
vind zoiets wel intressant,omdat op te volgen.........

het is niet gelinkt met mijn hoofdsite, de teller.......

margo

Quote from: Aäron on November 14, 2005, 08:45:45 AM
Graag gedaan! Maar nog wel een opmerking, er zit ook standaard een statistiekfunctie in SMF, die je aan kunt zetten door "Schakel hits in (statistieken moet aan staan!)" bij Features en opties aan te zetten. :) Dan heb je geen externe teller nodig, en dat is ook veel nauwkeuriger.

Aaron.

Hoi ....
Ik heb nog wel even een vraagje..
Waar kan je dan zien hoeveel mesen dagelijks je forum bezoeken zien?
Ik heb ze blijkbaar wel alle twee aanstaan

Groetjes..
Margo

Aaron

Hoeveel leden kun je niet standaard zien, daar heb je de Users Online Today mod voor nodig. Het aantal hits kun je zien door naar www.jeforum.nl/index.php?action=stats te gaan. :)

Aaron

margo

Quote from: Aäron on November 15, 2005, 01:18:20 PM
Hoeveel leden kun je niet standaard zien, daar heb je de Users Online Today mod voor nodig. Het aantal hits kun je zien door naar www.jeforum.nl/index.php?action=stats te gaan. :)

Aaron

Hoi Aaron
Users online today heeft Marco eens voor me geinstallerd dus die heb ik ook...
Ik kan dus en leden en buitenstaanders zien.
Maar ik snap wat je met bovenstaande bedoelt, ik zie nu leden die vandaag gekeken hebben.
(komen er op zo'n dag best wat voorbij  ;D)
Heel erg bedankt voor je uitleg....

groetjes Margo

Advertisement: