News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

Taal bestanden 2.1 beta 1

Started by Herman's Mixen, November 26, 2014, 09:00:21 AM

Previous topic - Next topic

Herman's Mixen

Ik heb dit al eens gemeld als zijnde een "BUG" maar helaas zien sommige team members destijds dat toch anders ;)

Ik weet dat github open staat voor het euvel maar helaas ben ik iemand die zeer weinig tijd heeft.... al heeft een dag 24 uur ik kom toch elke dag tijd te kort ...

$languagedir heeft hier alles mee te maken, zoals ik al zij het zou mooier zijn als er uitgelezen wordt, jah er zal dus vanaf de grond anders opgebouwt moeten worden met betrekking tot deze variable
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Linda.V

Quote from: Herman's Mixen on November 29, 2014, 01:35:44 PM

$txt['welcome_guest'] = Welkom, <strong>%1$s</strong>. Gelieve <a href="%3$s">inloggen</a>.;


moest natuurlijk het volgende zijn


$txt['welcome_guest'] = 'Welkom, <strong>%1$s</strong>. Gelieve <a href="%3$s">inloggen</a>.';


Bedankt Herman's Mixen, probleem opgelost.

LiroyvH

1.) Normaal taalgebruik aanhouden aub.

2.)
Quote from: Herman's Mixen on November 29, 2014, 06:57:47 AM
smf is kwa veiligheid ook ruk dus maakt niet echt zo heel veel uit he !!

Geen claims maken die je absoluut niet kan onderbouwen.
Deze post is echt onzin.

SMF is van de gratis forum producten de veiligste software op de markt. Het verslaat ook de betaalde, alleen zou het best eens kunnen dat XenForo een nog net iets beter trackrecord heeft. (Het bestaat ook veel minder lang natuurlijk, dus of ze dat volhouden moeten we in de toekomst nog maar zien.)

Gezien het een claim is die je niet hard kan maken, en je ook geen concrete voorbeelden kan noemen: verspreid gewoon geen onzin... Thanks.
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Linda.V

Quote from: CoreISP on November 30, 2014, 12:43:24 AM
SMF is van de gratis forum producten de veiligste software op de markt. Het verslaat ook de betaalde, alleen zou het best eens kunnen dat XenForo een nog net iets beter trackrecord heeft.
Volledig mee eens, ik ben in elk geval al jaaaren een tevreden SMF gebruikster en de leden ook.

lifeguard81

Quote from: CoreISP on November 27, 2014, 05:38:07 PM
Er zijn al Nederlandse taalbestanden beschikbaar. Het download systeem wordt vandaag gepatched zodat deze ook daadwerkelijk te downloaden zijn in plaats van dat je een leeg bestand krijgt.
Als je SMF 2.1 in het Nederlands wilt vertalen (dat is al een aardig eind voltooid), kun je dat het beste doen met onze Language Editor. Als je daar geen toegang toe hebt moet je even een verzoek indienen bij de Localizers.
Kunnen we ook ergens meehelpen met de vertaling?
aangezien deze nog niet 100% is :)
www.doenwenu.nl
Excuse me for my english. i am from holland :)

NanoSector

Je kunt je laten inschrijven bij de Nederlandse vertalers voor SMF, dan krijg je toegang tot de language editor waarin de vertalingen zijn opgeslagen.

Even dit doorlezen: http://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=258872.0
Dan zullen we het overwegen.
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

lifeguard81

Ok great :)

Why SMF not use something like Transifex?
www.doenwenu.nl
Excuse me for my english. i am from holland :)

NanoSector

De language editor is al een behoorlijke tijd oud, en is helemaal geintegreerd met deze site. Overstappen naar een ander platform hiervoor zou wel beter werken maar een hoop werk kosten om het allemaal over te zetten.
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

lifeguard81

Snapte niet waarom ik in het engels poste, maar goed.
Om transifex te gebruiken hoef je toch niet veel over te zetten? Of zit ik er naast?

Op hoeveel procent zit die vertaling nu?
www.doenwenu.nl
Excuse me for my english. i am from holland :)

lifeguard81

Zit een fout in, op regel 214

$txt['welcome_guest_register'] = Welcome to <strong>%2$s</strong>. Please <a href="%3$s" onclick="%4$s">login</a> or <a href="%5$s">sign up</a>.;

Moet zijn

$txt['welcome_guest_register'] = 'Welcome to <strong>%2$s</strong>. Please <a href="%3$s" onclick="%4$s">login</a> or <a href="%5$s">sign up</a>.';
Dan werkt de Talenbewerker e.d ook weer vanuit het adminpaneel :)

www.doenwenu.nl
Excuse me for my english. i am from holland :)

Herman's Mixen

als je omhoog had gelezen dat ik de fix al had aangeboden aan linda ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

NanoSector

Quote from: Herman's Mixen on November 30, 2014, 02:52:59 PM
als je omhoog had gelezen dat ik de fix al had aangeboden aan linda ;)
Als je de twee variaties even vergelijkt merk je dat de een in het Nederlands is en de ander in het Engels. Kunnen goed verschillende lijnnummers in zitten.
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

Herman's Mixen

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

NanoSector

My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

Advertisement: