News:

Want to get involved in developing SMF, then why not lend a hand on our github!

Main Menu

Fouten in de language-files

Started by Aaron, January 14, 2005, 08:00:59 AM

Previous topic - Next topic

Han

#20
Sodemieters, dat zijn veel verbeteringen.  Bedankt Aäron  :)

Als je de code aan gaat passen ben je wel even bezig.
Is het niet simpeler om de aangepaste files te posten als attachement?

Aaron

Dat wílde ik óók doen, maar ik kan vreemd genoeg geen attachments posten. :-/

Han

Ik zie nu dat ik dat ook niet kan hier.
Misschien hebben de admins het uitgezet. Da's in dit geval wel heel jammer zeg  ::)

Puc conDoin

Netjes, netjes. Is dit van de 1.0.3 versie?

Blijft altijd een monnikenwerk om te doen, heb vaak vertaald voor Ikonboard en Invision, nu ook voor Mambo en de Mambo-SMF bridge: http://mamboforge.net/frs/download.php/4057/dutch.php

Die file is trouwens ook nog niet helemaal okee denk ik.

Het zou mooi zijn als de developers bij een nieuwe release ook kunnen aangeven wat er veranderd is aan de language files.

Aaron

Nee, dit is nog voor 1.0.2. SMF 1.0.3 kwam twee dagen later uit, met nog niet-verbeterde langagefiles! :( En ik heb geen zin om alles opnieuw te gaan verbeteren. Eén geluk is dat in de nieuwe languagefiles niets is gewijzigd, dus hoef ik niet per se te upgraden. :P

Aaron.

Puc conDoin

Dan upgrade je toch alles, zonder de 1.0.3 languagefiles? De upload je die gewoon niet.

Aaron

Uiteraard heb ik meteen geupgraded! Alleen de languagefiles heb ik overgeslagen, aangezien daar toch niest in is gewijzigd...

Aaron.

Puc conDoin

Ok. Zou je die verbeterde bestanden ergens ter beschikking willen stellen? Ik heb hier en daar nog wel ruimte om ze op te uploaden.

Aaron

Prima, zal ik vanmiddag doen! Ik zit nu op school, ik heb 3 tussenuren :P

Aaron.

DeadMetal

Nog iets voor de language-files:

Bij Pakket-beheer (mods installeren en de-installeren) staan er naast elk pakket altijd 3 links.
Bij reeds geïnstalleerde pakketten is dat:
Verwijder - Overzicht bestanden - Verwijderen

Dat is niet zo heel duidelijk. De eerste link (verwijder) kan beter vervangen worden door "De-installeren" (of iets dergelijks) om het verschil tussen Verwijder (de-installatie) en Verwijderen (verwijderen uit de lijst zonder te de-installeren) duidelijk te maken.

Aaron

#30
Hallo allemaal,

Bij deze de link waar ik de verbeterde languagefiles heb geplaatst:
http://www.aaronweb.net/data/smf_dutch.zip

@DeadMetal: ik heb jouw tips meteen verbeterd, ik heb meteen de hele package manager verbeterd!

EDIT: ik kwam nog een gruwelijke fout tegen in de ORIGINELE versie! Drie taalstrings bleken gewoon te ontbreken!! Meteen maar even toegevoegd vanuit de Engelse, en vertaald. :D

Is het misschien als een Charter Member ze opstuurt naar de CVS? Dan hebben de non-forummers er ook plezier van. :) Deze languagefiles zijn niet gewijzigd door mods, maar gewoon universeel!

Veel plezier ermee allemaal!

Groeten,
Aaron.

DeadMetal

Goed werk :)
Zelf ben ik nu bezig met de migratie naar 1.1 beta 1, dus ik kan er nog niet van genieten.

Maar daarom het verzoek aan Compuart om de door Aäron gemaakte verbeteringen ook door te voeren in de volgende versie van de taalbestanden voor SMF 1.1.

@Aäron, hoe werkt dat opsturen naar CVS?

Aaron

Quote from: DeadMetal on March 31, 2005, 10:57:01 AM
@Aäron, hoe werkt dat opsturen naar CVS?

Geen flauw idee, daar had Compuart het altijd over als hij verbeterde versies naar de webmasters opstuurde... *angelface*

Aaron.

Puc conDoin

Ik denk dat enkel charter members en developers dingen kunnen sturen naar cvs.

Bedankt voor 't uploaden alvast!

Aaron

Quote from: Puc conDoin on March 31, 2005, 02:01:07 PM
Ik denk dat enkel charter members en developers dingen kunnen sturen naar cvs.

Bedankt voor 't uploaden alvast!

Ja, dat denk ik ook...

En het uploaden is al geschiedt hoor... Voor de link: zie bovenaan deze pagina... Of bedoel je het uploaden door de Charter Members...?

Aaron.

Bullcat Webhosting

Zoals ik al vaker geopperd heb hier zou het misschien eens zinvol zijn om echt alleen bij een update de gewijzigde bestanden aan te bieden, nu sturen ze elke keer alles op omdat het versie nummer gewijzigd is in het bestand, dus ipv van 1.02 staat er dan 1.03 in, voor de rest is er geen bal gewijzigd, vind dit zelf eigenlijk een zwakte bod voor de leden die handmatig hun Mods in moeten typen !


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

Compuart

Sorry, ik ben even een tijdje afwezig geweest in verband met wintersport en een gecrashte PC. Aäron, geweldig werk weer! Ik ga direct bezig met het verbeteren van de fouten in de CVS versies.
Hendrik Jan Visser
Former Lead Developer & Co-founder www.simplemachines.org
Personal Signature:
Realitynet.nl -> ExpeditieRobinson.net / PekingExpress.org / WieIsDeMol.Com

Aaron

Bedankt! Ik kwam tot de ontdekking dat ik de kleinere languagebestanden nog niet heb verbeterd... Dat stel ik maar uit tot SMF 1.1!

Aaron.

Compuart

Heb alle wijzigingen van Aäron en DeadMetal doorgevoerd op de CVS, zowel voor 1.0.3 als voor 1.1. Ze zullen binnenkort wel online komen staan denk ik. Bedankt voor de correcties!
Hendrik Jan Visser
Former Lead Developer & Co-founder www.simplemachines.org
Personal Signature:
Realitynet.nl -> ExpeditieRobinson.net / PekingExpress.org / WieIsDeMol.Com

DeadMetal

#39
Bedankt Compuart! Heb je ook de mogelijkheid om het plaatje te wijzigen zoals beschreven in dit topic?

Advertisement: